Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2015

Μαρία - Ειρήνη Αντώνιου: Το μικρό που θα αφήσει εποχή μας συστήνεται.

Όνομα: Μαρία-Ειρήνη
Επίθετο: Αντώνιου

Ζωδιο: Τοξότης

Σπουδές: Προετοιμασία για Πανελλήνιες 2015-2016

Ενδιαφέροντα: Μου αρέσει να παρακολουθώ αγώνες μπάσκετ γιατι μου αρέσει  σαν άθλημα, αλλά πιο πολυ μου αρέσουν οι παίχτες του. Επίσης όταν  βρίσκω χρόνο διαβάζω λογοτεχνικά βιβλία.
Στόχος-φιλοδοξίες: Να περάσω Ψυχολογία.
Ελεύθερη - Δεσμευμένη:....
Δεσμευμένη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ζούμε στην εποχή του Διαδικτύου και αυτο έχει αυτο έχει δυσκολέψει την επαφή προσωπο με προσωπο ειδικά για τους άντρες που προτιμούν να στέλνουν ένα μηνυμα διαδικτυακός παρά να φλερτάρουν από κοντά. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι υπάρχουν και ευχάριστες εκπλήξεις!

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Όλες οι γυναίκες θέλουν να έχουν έναν άντρα δίπλα τους που είναι έξυπνος, γι αυτόν τον λόγο όταν καποιος μας φλερτάρει παρατηρούμε συγκεκριμένα πράγματα γι αυτόν. Στο καλύτερο φλερτ που μου έχουν κανει, ο άλλος με προσέγγισε με προσοχή έκανε ένα έξυπνο σχόλιο για να μπει στην κουβέντα και μόλις εντάχθηκε άρχισε να κανει έξυπνα αστεία, από αυτά τα αστεία που σε κάνουν πραγματικά να γελάς και να θαυμάζεις ταυτόχρονα, γιατι οι γυναίκες εκτιμάν πολυ το χιουμορ στον άντρα. Χιούμορ υπομονή και εξυπνάδα, σε αυτά τα 3 και καμιά γυναίκα δεν θα μπορέσει να αντισταθεί.

Ιδανικό αρσενικό: Σίγουρα το τέλειο αρσενικό πρέπει να είναι εμφανίσιμο εξωτερικά, αλλά δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο αυτο. Ο χαρακτήρας μετράει πιο πολυ απ την εμφάνιση. Ένα αρσενικό με εξυπνάδα, χιουμορ, υπομονή και ωραίο χαμόγελο σίγουρα είναι ιδανικό! Το ιδανικό αρσενικό πρέπει να  είναι ψηλός, κατά προτίμηση με ωραία χαρακτηριστικά προσώπου. Σίγουρα να είναι ευαίσθητος αλλά με μέτρο και όχι πολυ ζηλιάρης.  Όλα με μέτρο. Βέβαια συνήθως είναι δύσκολο να βρεις έναν άντρα με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά μαζι,γι αυτο άμα τον βρείτε μην τον αφήσετε να φύγει!

Έχεις 3 ευχές: Να περάσω στη σχολή που θέλω.
Να ειμαι υγιής εγω και η οικογενεια μου.
Να καταφέρω να ταξιδέψω σε ολον τον κοσμο.

Αγαπημένη ταινία: Από ταινιες μου αρέσει το Notebook αλλά περνάω πιο πολλές βρες βλέποντας την αγαπημένη μου σειρά,το Supernatural

Στέκι: Με το διάβασμα φέτος δεν προλαβαίνω να βγαίνω και πολυ αλλά τις λίγες φορές που βγαίνω μου αρέσει να πηγαίνω Ναύπλιο για καφέ και για βόλτα. Το Ναύπλιο είναι απ τα αγαπημένα μου μέρη - στέκι.

Αξεσουάρ: Τα sneakers adidas superstar και τα Mac κραγιόν μου!
Ταξιδι: μαρεσουν γενικα τα ταξίδια και στο μέλλον σκοπεύω να ταξιδέψω σε οσο πιο πολλα μερη μπορω. Αλλα απο τα αγαπημένα μου μερη να επισκέπτω ειναι το Άμστερνταμ
Καλή και καλή συνήθεια ειναι ο ύπνος και τα δυο!!απολβανω να κοιμάμαι και να ξεκουράζομαι αλλα μερικες φορές μου ειναι δύσκολο να ξυπνήσω τα πρωινά οποτε ειναι και θετικό και αρνητικό!!
Facebook name: Μάρω Αντωνίου
Instagram:Marw_antwniou