Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2015

Ηρώ Λάμπουρα: Άγρια θηλυκότητα

Όνομα : Ηρώ
Επίθετο: Λάμπουρα
Ζώδιο:  Ιχθύς
Σπουδές :  Είμαι πτυχιούχος Κοινωνιολογίας Παντείου Πανεπιστημίου.
Ενδιαφέροντα :  Φωτογραφία , μόδα ,διάβασμα .
Στόχος –Φιλοδοξίες : Να καταφέρω να συνεχίσω τις σπουδές μου σε μεταπτυχιακό επίπεδο, συγκεκριμένα στο κλάδο της Διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού.
Και τώρα :Ασχολούμαι με τη μόδα γράφοντας άρθρα, έχω το δικό μου blog μόδας μαζί με μια καλή μου φίλη ενώ παράλληλα παρακολουθώ σεμινάρια HR στο κολέγιο Ψυχικού.
Στιγμή αδυναμίας :Δεν αντέχω την αδικία .Επίσης με φοβίζουν αρκετά οι αλλαγές.
Ελεύθερη-Δεσμευμένη :....
Είμαι Ελεύθερη .
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ? Υπάρχει ,απλά είναι κρυμμένο πίσω από μια οθόνη υπολογιστή. Η τεχνολογία συχνά αντικαθιστά την άμεση επαφή με αποτέλεσμα και τα 2 φύλλα να μην τολμούν αρκετά και να προτιμούν το ψηφιακό-ηλεκτρονικό φλερτ.
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει? Πριν  λίγα χρόνια που κάποιος μετέφερε σε στίχους τραγουδιού τη γνωριμία μας.
Το ιδανικό αρσενικό:Η εξωτερική εμφάνιση παίζει σημαντικό ρόλο σε συνδυασμό με το χιούμορ ,την γλυκύτητα και την ευγένεια.
Έχεις 3 ευχές.:Πάνω απ όλα υγεία για έμενα και την οικογένεια μου , να μη χάσω ποτέ από κοντά μου τα αγαπημένα μου πρόσωπα και οι σπουδές μου να μου ανοίξουν μια καλή πόρτα στην αγορά εργασίας.
Αγαπημένη ταινία:Προτιμώ τις σειρές όπως το Supernatural από το οποίο έχω κυριολεκτικά εξαρτηθεί! Από ταινίες θα έλεγα το Kill Bill και το Green Mile .
Στέκι:Λατρεύω το σούσι οπότε συχνάζω στο Koi sushi bar στη Κηφισιά ενώ για καφέ έχω ιδιαίτερη αγάπη στα Starbucks.
Αξεσουάρ :Η φωτογραφική μου μηχανή
Ταξίδι:Κέρκυρα απ' όπου και κατάγομαι , αγαπώ τη Νάξο και τη Μεσσηνία ενώ από εξωτερικό , Λονδίνο.
Καλή συνήθεια :Μ αρέσει να προσφέρω τη βοήθεια μου σε όσους τη χρειάζονται και ο εθελοντισμός .
Κακή συνήθεια:Κοιμάμαι αρκετά αργά !
Facebook: Iro Lampoura
Instagram :iro_lm