Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου 2015

Ύμνος στην θηλυκότητα και στις καμπύλες και από την Μαριάννα Αναγνωστοπούλου

 Μια φωτογράφιση ύμνο στην θηλυκότητα και τις καμπύλες της "τόλμησε" να κάνει η γνωστή φωτογράφος Μαριάννα Αναγνωστοπούλου. 
 Διεθνώς έχουν καταπέσει τα πρότυπα των καχεκτικών μοντέλων και δεν είναι λίγες φορές που έχουμε δει εκπληκτικές δουλειές. Στην αρχή ήταν η Καμπάνια της Calvin Klein. Μετά ήρθε το Ημερολόγιο της Pirelli. Αλλά η αποθέωση ήταν το «Sport’s Illustrated Swimsuit Issue», το ετήσιο τεύχος με μπικίνι-θεσμός. Όλα φιλοξένησαν μοντέλα που η ζυγαριά τους ξεπερνά τα 80 κιλά. (Δείτε σχετικό μας θέμα ΕΔΩ
 Η γνωστή Νεοϋορκέζα φωτογράφος Βικτόρια Τζανασβίλι, παρουσιάζοντας ένα άλμπουμ καλλιτεχνικής φωτογραφίας με τίτλο «Curves» («Καμπύλες»), ήταν από τις πρώτες που προέβαλαν την θηλυκή όψη των σύγχρονων γυναικών. (Δείτε σχετικό μας θέμα ΕΔΩ
 Η Μαριάννα Αναγνωστοπούλου, ως φωτογράφος, έδωσε δείγματα δουλειάς που μας άφησαν με το στόμα ανοιχτό με την ποιότητα τους. (Δείτε σχετικό μας θέμα ΕΔΩ 
 Η Μαριάννα Αναγνωστοπούλου ήρθε τώρα με μια....
μακροσκελή ανακοίνωση της στο λογαριασμό της δημοσίευσε αρκετές φωτογραφίες της από την φωτογράφιση της με τον φωτογράφο Alex Karmio, με το παρακάτω κείμενο:  
Έχω κάνει φωτογραφήσεις στο παρελθόν που τις έχω μετανιώσει, με έχουν σχολιάσει ποικιλοτρόπως, έχω παρεξηγηθεί, έχω στεναχωρεθεί...
Εδώ και 6-7 χρόνια δουλεύω αποκλειστικά και μόνο ως φωτογράφος.
Θέλω να πιστεύω πως σε αυτό το διάστημα η αισθητική μου, η κριτική μου ικανότητα αλλά και γενικά η ωριμότητα μου ως άτομο έχουν αλλάξει προς το καλύτερο.
Έτυχε να κάνω μια φωτογράφηση το καλοκαίρι και μια φωτογράφηση χθες.
Η μία με μαγιό η άλλη με εσώρουχα, οκ ο θεός να τα κάνει εσώρουχα.
Θες να τις πεις αποκαλυπτικές? Πες τες.
Δε νομίζω όμως σε καμία περίπτωση να ήταν πρόστυχες, ή ακαλαίσθητες ή παρ'όλο το όποιο Nudity που υπάρχει να αφήνουν περιθώρια για "παρεξηγήσεις".
Υπο αυτές τις προυποθέσεις, δε θα είχα πρόβλημα και full nude να κάνω, εφόσον πάντα είμαι σίγουρη πως θα γίνει σωστά.
Full nude, έχουμε δει να κάνουν τεράστιοι φωτογράφοι και σπουδαίες προσωπικότητες ας πάψει επιτέλους να είναι τόσο ταμπού και στίγμα για όποιον το κάνει.
Όσον αφορά τη χθεσινή φωτογράφηση ξαναλεω, αν και έγινε εντελώς πρόχειρα, την έκανα με ένα φωτογράφο που θαυμάζω, εκτιμώ και εμπιστεύομαι απόλυτα και είμαι 100% ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. Αν δεν ήμουν δεν θα την ανέβαζα.
Κύριό μας μέλημα κι εμένα αλλά και του φωτογράφου, ήταν να δείξουμε πως και οι καμπύλες είναι όμορφες, θηλυκές και σέξι και να βγάλουμε ένα ύφος pin up/ chic καθώς και κάποια πιο μοντέρνα looks.
Αν όμως καλέ μου άνθρωπε, είσαι τόσο κομπλεξικός και στενόμυαλος, που το μόνο που βλέπεις είναι πολύ εκτεθειμένο δέρμα, μπόλικο ντεκολτέ και αφράτα μπουτάκια, τότε τα κουβαδάκια σου και σε άλλη παραλία.
Συγκεκριμένα η ατάκα που άκουσα ήταν "είπες ότι δε θα κάνεις γυμνές", "που το είδες το γυμνο?" , "εγώ όταν βλέπω το βρακί έξω γυμνό το θεωρώ".
Σόρρι αλλά με απαρχαιωμένες αντιλήψεις δε κάνεις δουλειά. Το βρακί έξω γυμνό δεν είναι, είναι φωτογράφηση με εσώρουχο. Και το εσώρουχο υπάρχουν πολλοί τρόποι να το χειριστείς. Και ο τρόπος που το χειριστήκαμε εμείς ήταν με φινέτσα και class.
Όπως επίσης και άλλες οι πόζες στο playboy και στο penthouse κι άλλες αυτές που κάναμε εμείς.
Και μπορώ να σου εγγυηθώ με σιγουριά, πως αν έστελνα αυτές τις φωτο , σε κάποιο ανδρικό περιοδικό, θα έτρωγα πόρτα.
Πριν λοιπόν, ρίξεις όλα τα ημίγυμνα/γυμνά στο ίδιο τσουβάλι, κάτσε παρατήρησε, σκέψου, κρίνε...Και τα λέμε μετά!