Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου 2015

Ματίλντα Μπάικα: Όταν η ομορφιά αποκτά ονοματεπώνυμο...

Όνομα : Ματίλντα 
Επίθετο: Μπάικα
Ζώδιο : Ιχθύς 
Σπουδές : Γαλλική Φιλολογία 
Ενδιαφέροντα : Μουσική, βιβλία χορός. 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να πραγματοποιήσω το όνειρο μου, επιτυχημένη καθηγήτρια γαλλικών. 
Και τώρα : Εργάζομαι εξασκώντας το επάγγελμα που θέλω να ακολουθήσω κάνοντας ιδιαίτερα γαλλικών και παράλληλα εργάζομαι στο αγαπημένο μου νυχτερινό μαγαζί στο Room 22  
Στιγμή αδυναμίας : Αδύναμη αισθάνομαι όταν φτάσω σε αδιέξοδο.
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Δεσμευμένη κοντά ένα έτος. 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Δυστυχώς έχουν γίνει όλα εύκολα και διαθέσιμα, ευτυχώς στον αντίποδα ακόμα υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις.  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Όχι σε ένα πρωτότυπο μέρος, σε ένα βραδινό μαγαζί, μου χαμογέλασε απλά και μου έδωσε ένα τριαντάφυλλο μια όχι και τόσο πρωτότυπη κίνηση αλλά ρομαντική και με συμβολισμό για εμένα. 
Το ιδανικό αρσενικό : Ο άνθρωπος με τον οποίο είμαι αυτή την στιγμή μαζί του. 
Έχεις 3 ευχές: Να γίνω ικανή μητέρα, να καταξιωθώ στην εργασία μου ως καθηγήτρια γαλλικών και ευημερία σε όλους μας με αγάπη και αληθινές στιγμές.  
Αγαπημένη ταινία: Lion king, intouchables gallikh tainia
Στέκι : Βeer on us  
Αξεσουάρ : Κινητό η προέκταση του χεριού μου 
Ταξίδι : Γαλλία και Σαντορίνη. 
Καλή και κακή συνήθεια : Αθλητισμός υποκύπτω στο  πειρασμό των γλυκών. 
Facebook name : Matilnta Mpaika
Instagram: