Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2016

Ιωάννα Ράπτη: Σέξι θηλυκό με τέλειες αναλογίες.

Όνομα : Ιωάννα 
Επίθετο: Ράπτη 
Ζώδιο : Ταύρος 
Σπουδές : Τουριστικό Management σε Ιδιωτικό Κολλέγιο και συγκεκριμένα στο Metropolitan College στην Θεσσαλονίκη 
Ενδιαφέροντα : Καλή ζωή, ελεύθερος χρόνος αφιερωμένος σε αγαπημένα πρόσωπα αλλά και στον εαυτό μου! 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να τελειώσω την σχολή μου, να κάνω μεταπτυχιακό και να εργαστώ στον υπέροχο τομέα του τουρισμού! 
Και τώρα : Τώρα είμαι φοιτήτρια δεύτερο έτος, είμαι 19 μισό ετών 
Στιγμή αδυναμίας : Στιγμή αδυναμίας, όταν βρίσκομαι κοντά με αγαπημένα μου πρόσωπα και ιδιαίτερα με την οικογένεια μου 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Δεσμευμένη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ ναι αλλά όχι με σωστές προϋποθέσεις 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Τα γνωστά και συνηθισμένα σημερινά φλερτ της ομιλίας, του κεράσματος και των μηνυμάτων μέσω του Διαδικτύου 
Το ιδανικό αρσενικό : Αληθινός άντρας, με καλή καρδιά και χαρακτήρα, να κάνει την γυναίκα που έχει δίπλα του ευτυχισμένη 
Έχεις 3 ευχές: Να τελειώσω με επιτυχία τις σπουδές μου, να έχει ο Θεός καλά αγαπημένα μου πρόσωπα, να απαλλαγεί η Ελλάδα από την οικονομική κρίση 
Αγαπημένη ταινία: Τιτανικός 
Στέκι : Μαρκίζ στην Θεσσαλονίκη 
Αξεσουάρ : Παπούτσια, Τσάντες, Ρούχα 
Ταξίδι : Ιταλία 
Καλή και κακή συνήθεια : Καλόκαρδη, ευαίσθητη, γενναιόδωρη αλλά και Υπερβολικά αχνώδης 
Facebook name : Ιωάννα Ράπτη 
Instagram: IWANNA_RAPTI