Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2016

Mακρύ καρέ. Θα το τολμήσεις?

 Οι διεθνής hair stylist προτείνουν το τολμηρό και φλογερο κοντό καρέ..   
 Στην Ελλάδα βλέπουμε ότι τα βήματα είναι πιο προσεκτικά, εννοείται πως η εποχή της Βασίλισσας Τρέσας έχει περάσει προ πολλού.   
 Και να σου πω την αλήθεια και εγώ είμαι άρρωστη με τα μαλλιά, για να μη πω τίποτα χειρότερο. Ότι μου πέφτει μια τρίχα και της κάνω ολόκληρη κηδεία. Οι περισσότερες φορές που έπιασα τον εαυτό μου σε κατάσταση πανικού ήταν όταν η κομμώτρια αντί για δυο δάχτυλα μου πήρε τρία (Θεέ και κύριε, εύχομαι να μην είμαι η μοναδική, να είμαστε πολλές να στηρίζουμε η μια την άλλη βρε αδερφέ!)    
 Παρόλη την υστερία μου πρέπει να σου πω ότι το....
Lob (μακρύ καρέ, που ταιριάζει σχεδόν σε όλες τις γυναίκες και κόβει χρόνια) με κέρδισε!   
 Ναι φίλη μου αυτό κέρδισε έμενα και εγώ από την πλευρά μου.... συνέχεια στο                                                                                Holy chic