Τρίτη, 1 Μαρτίου 2016

Ολίβια Κωνσταντίνα Μπέμπη : Η σέξι φυσικοθεραπεύτρια της Συμπρωτεύουσας

Όνομα : Ολίβια Κωνσταντίνα 
Επίθετο:Μπέμπη 
Ζώδιο : Λέων 
Σπουδές : Εχει σπουδάσει Β.Φυσικοθεραπευτή σε ιδιωτική σχολή της Πόλης.  
Ενδιαφέροντα : Της Αρέρει ο χορός,το θέατρο πού ήταν κάποτε ένα όνειρο της η σκηνή και να παρακολουθεί ποδόσφαιρο ως φίλαθλη που είναι είτε μέσω τηλεόρασης είτε ζωντανά στο γήπεδο. 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Παρά τις δύσκολη εποχή που διανύει η χώρα μας θα 'θέλε μια μερα να χει το δικό της Φυσικοθεραπευτήριο 
Και τώρα : Δουλεύει σε Φυσικοθεραπευτήριο. 
Στιγμή αδυναμίας : Όταν δέχτηκε την πρώτη πρόταση της για δουλειά στο Γ.Σ.Ν.Ε 424 . 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :....
Ελεύθετη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ναι, πιστευω πως Υπάρχει τόσο στην καθημερινή μας ζωή όσο και στα Social media κάτι που είναι πολύ ευχάριστο. 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Κάποιος μοιράστηκε το τελευταίο κομμάτι πίτσας μαζι μου.. Χαχα 
Το ιδανικό αρσενικό : Να είναι αληθινός ,να έχει αυτοπεποίθηση και να μην φοβάται να ρισκάρει για τον έρωτα. 
Έχεις 3 ευχές: 1) Ευημερία στήν όμορφη χώρα μας . 2)Στο άμεσο μελλον να γίνουν τα ονειρά μου πραγματικότητα. 3) Να βρεθεί στο Camp nou κοντά στην αγαπημένη της ομάδα. Αγαπημένη ταινία: Η πόλη των αγγέλων 
Στέκι : Σε γνωστά μαγαζιά της πόλης όπως το Μαρκίζ, το le zasous, το Trois και στην συμπρωτεύουσα αγαπημένο μέρος είναι το fetticio για απογευματινές λιγούρες ;)  
Αξεσουάρ : Το κινητό μου 
Ταξίδι : Μέ φίλους και προορισμό το άγνωστο 
Καλή και κακή συνήθεια : Κακή συνήθεια οτι δεν είμαι καθόλου εγωίστρια και πολλές φορές αυτό είναι εις βάρος μου ενώ μια καλή η  ανεκτικότητα μου. 
Facebook name : Ολίβια Κωνσταντίνα Μπέμπη 
Instagram: Ολίβια Μπέμπη