Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016

Ραφαέλα Μάρκου : Όμορφη, Καυτή και σε υψηλό επίπεδο.

Όνομα: Ραφαέλα 
Επίθετο: Μάρκου 
Ζώδιο: Λέων 
Σπουδές: φυσικοθεραπεια  
Ενδιαφέροντα: Μπάσκετ, μουσική, βόλτες, ταινίες 
Στόχος-Φιλοδοξίες: Στόχος να τελειώσω την σχολή μου , Φιλοδοξίες: Ωραίες στιγμές και ταξίδια 
Και τωρα: Κάνω κάποιες επαγγελματικές φωτογραφήσεις 
Στιγμή αδυναμίας: Σοκολάτες  
Ελεύθερη-Δεσμευμένη:....
Μπερδεμένη  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: πιστευω πως έχει χαθεί στις μέρες μας σήμερα 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κανει: Αν και ήταν μέσω ινσταγκραμ ήταν πολυ γλυκός και μου έλεγε συνέχεια πόσο όμορφη ειμαι και πόσο ωραία ματια έχω 
Το ιδανικό αρσενικό:  Μελαχρινός, ψηλός, μούσια, καλή ψυχή, ωραία ματια και ομορφο χαμόγελο. 
Έχεις 3 ευχές: 1) να γύριζε ο χρόνος πίσω 2)να υπαρχει υγεία σε όλο τον κόσμο 3) όλα στην ζωή μου να μου πάνε όπως θέλω 

Αγαπημένη ταινία: Supernatural 
Στέκι: TRAP, Mediterranean Cosmos 
Ταξίδι: Νέα Υόρκη  
Αξεσουάρ: το κινητό μου 
Καλή και κακή συνήθεια: καλή ο αθλητισμός και κακή το τσιγάρο 
Facebook name: Raphaela Markou 
Instagram: raphaela_markou