Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2016

Χριστίνα Πετρέσκου : Πιο καυτή καίγεσαι...

Όνομα : Χριστίνα  
Επίθετο: Πετρέσκου  
Ζώδιο : Σκορπιός!  
Σπουδές : - 
Ενδιαφέροντα : Χορός 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Θα ήθελα να ασχοληθώ με την δημοσιογραφία κάποια στιγμή, και με τον χορό επαγγελματικά! 
Και τώρα : Ασχολούμαι με την γυμναστική, γυμνάζομαι καθημερινά! 
Στιγμή αδυναμίας : Υπάρχουν αρκετές καταστάσεις που όταν τις αντιμετωπίζω λυγίζω αλλά λόγω του ότι είμαι δυνατός χαρακτήρας προσπαθώ να μην εξωτερικεύω αυτό το συναίσθημα στεναχώριας που δημιουργείται λόγω του ότι δεν μου αρέσει να φανερώνω τις αδυναμίες μου! 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :.....
Ελεύθερη  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Σίγουρα στην εποχή μας υπάρχει το φλερτ αλλά τα άτομα με νεαρή ηλικία προτιμούν να φλερτάρουν μέσα, από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης(Facebook κτλπ). Βέβαια ένα άλλο θέμα είναι ότι πλέον οι περισσότεροι άντρες έχουν πάψει να είναι κυνηγοί και περιμένουν από την γυναίκα να κάνει το πρώτο βήμα… 

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δεν υπάρχει ιδανικό φλερτ γιατί ο καθένας έχει τον τρόπο του να φλερτάρει αλλά εγώ προσωπικά σαν Χριστίνα πιστεύω ότι το σωστό φλερτ γίνεται όταν ο άλλος προσπαθεί να σε πλησιάσει και όταν τα καταφέρει να είναι ειλικρινής, να είναι ο εαυτός του και να μην προσπαθεί να υποδυθεί κάτι άλλο μόνο και μόνο για να εντυπωσιάσει! 
Το ιδανικό αρσενικό : Υπάρχουν πολλά είδη αντρών αλλά αν μπορούσα να δημιουργήσω τον μου δικό μου ιδανικό άντρα θα ήθελα να είναι εμφανίσιμος ψηλός μελαχρινός γυμνασμένος. Αλλά κυρίως θα με ενδιέφερε ο χαρακτήρας του θα ήθελα να είναι έξυπνος με χιούμορ να κάνει πράγματα για μένα για τα οποία θα τον θαυμάζω, και όταν είμαι δίπλα του να νιώθω προστατευμένη και χαρούμενη! 
Έχεις 3 ευχές: Να πάω πολλά ταξίδια! Να υπάρχει σε όλο τον κόσμο ειρήνη, και υγεία!!! 
Αγαπημένη ταινία : Fifty Shades of Grey-Πενήντα αποχρώσεις του γκρι 
Στέκι : Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο στέκι, καλή παρέα να υπάρχει και όλα τα άλλα πάνε και έρχονται! 
Αξεσουάρ : Κινητό, γόβες, τσάντες! 
Ταξίδι : Βραζιλία  
Καλή και κακή συνήθεια : Είμαι αρκετά οργανωτική στο σπίτι μου τα έχω σχεδόν όλα τακτοποιημένα! Κακή συνήθεια το τσιγάρο! 
Facebook name : Χριστίνα Πετρέσκου
Instagram:  christina_petrescu