Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016

Άννα Μαρία Κόντρα : Σικ και σέξι σε υπερθετικό βαθμό

Όνομα : Άννα Μαρία  
Επίθετο: Κόντρα  
Ζώδιο : Παρθένος 
Σπουδές : Σχέδιο μόδας  
Ενδιαφέροντα : Χορός, τραγούδι  
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να κάνω φωτογραφίσεις για μεγάλα περιοδικά μόδας και να κάνω την δικιά μου boutique 
Στιγμή αδυναμίας : Όταν μπαίνω σε μαγαζί με ρούχα παπούτσια ή αξεσουάρ δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάρω έστω κάτι  
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : ...
Σε σχέση... 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Στην εποχή μας όχι δεν υπάρχει φλερτ όπως ήταν παλιά έχει πεθάνει για μένα το κανονικό φλερτ
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Η αλήθεια είναι κανένα φλερτ δεν μου έχει μείνει αξέχαστο 
Το ιδανικό αρσενικό : Για μένα είναι κύριος με τα όλα του με αγνή ψυχή αλλά ταυτόχρονα και αλήτης έτοιμος να κάνει τα πάντα για τη γυναίκα που αγαπά χωρίς να το νοιάζει γιαυτόν δεν φοβάται τίποτα παρά μόνο για τους άλλους  
Έχεις 3 ευχές: Να υπάρχει ειρήνη σε όλο το κόσμο  Να είμαι με αυτόν που αγαπώ μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος και να είμαστε καλά οικονομικά  
Αγαπημένη ταινία : Kill Bill - την λατρεύω αυτή τη ταινία πότε δεν θα την βαρέθω
Στέκι : Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο στέκι βαριέμαι να είμαι συνέχεια στα ίδια μέρη 
Αξεσουάρ : Τα καπέλα και οι κορδέλες μ αρέσουν πολύ   
Ταξίδι : Το Puerto Rico είναι όνειρο ζωής να πάω εκεί  
Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια πίνω πολύ νερό κάθε μέρα και φροντίζω πάντα την επιδερμίδα μου κάθε βράδυ  Κακία συνήθεια τρώω ατσάλες ώρες 
Facebook name : Άννα Μαρία Κόντρα  
Instagram: annaaj