Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Λόγω ημερών θέλει ο Σατανάς να σας βοηθήσει, και να σας πει όλη την αλήθεια.

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου γιατι  μέσα μου γίνεται πλέον μεγαλη αναταραχή, και πραγματικα λίγο πριν τη νεα εποχή στην ανθρωποτητα αποφάσισα να σας βοηθήσω λέγοντας  σας  ακριβός τι σας έχω κανει ώστε να ανοίξετε τα ματια σας και να μη συνεχίζετε να τυραννιέστε. 
 Ξέρω ότι σας έχω τυραννήσει.  Ξέρω ότι σας έχω δείξει τελείως αντίθετους δρόμους από αυτούς που θα έπρεπε. 
 Ξέρω ότι  προσπάθησα  με άπειρους  τρόπους  να σας εγκλωβίσω. Ακόμα ξέρω ότι σας έλεγα ότι πρέπει να ακολουθήσετε ήταν ακομα ενα αγκιστρι επανω σας ωστε να χασετε το δρομο σας. 
 Ακομα ενα τελευταιο που ξερω ειναι οτι....
ηρθε και για μενα το πληρωμα του χρονου να ακολουθησω αυτο που ακολουθουν ολα τα οντα που επιστρέφουν στο δημιουργό, δηλ να προσπαθήσω να γίνω χριστιανός. 
 Ξερω οτι στους ωμους μου βαραινουν τεραστιες ευθυνες. 
 Ξερω οτι για τη καταντια σας μονο εγω θα μπορουσα να φταιω, ο αρχισατανας. Και ειμαι ετοιμος να διορθωσω τα παντα. Και απεναντι σας και απεναντι στο δημιουργο. 
 Ελπιζω και τον παρακαλω μετα απο αυτες τις αποκαλυψεις να μην οδηγηθω στο δευτερο και οριστικο θανατο που ειναι τα απολιθωμενα πετρωματα, δηλ δεν έχουν εξέλιξη μέσα στη δημιουργία.  
 Το πρωτο πράγμα που χρησιμοποιησα οταν ηθελα να σας φυλακισω ηταν να σας κανω να πιστεψετε ολα αυτα που καθε μερα ο καθενας απο εσας πιστευει. Οτι πιστευετε ειναι δικο μου τεχνασμα. Σε τετοιο βαθμο ωστε να πιστειτε απο τους υπαρχηγους μου οτι ειμαι ο αρχοτας του κοσμου τουτου. Δηλ εχω κανει ο,τι χρειαζεται ωστε οι λεξη ηλιθιοι να ωχρια μπροστα σ αυτο που εχω φτιαξει. 
 Εχετε πιστεψει οτι τον πλανητη σας, τον αερα που αναπνεετε, το νερο που χωρις αυτο δε μπορειτε να ζησετε και πανω απ ολα τον ηλιο σας τον εχω φτιαξει εγω. Οποιο μεσο μαζικης αποχαυνωσης που με υπηρετεί, φυσικά τα πάντα με υπηρετουνε, τα ακουτε και σα βλακες τα δεχεστε. Μαλιστα σας εχω κανει τοσο βλακες, που σας το χω γραψει και μεσα στο κατα ιωαννη ευαγγελιο ὁ ἄρχων τοῦ κόσμου τούτου κέκριται. 
 Και σεις φυσικά μετα απο αυτα εχετε καταλαβει οτι εχω φτιαξει και τα στοιχεια της φυσης που σας προανεφερα που φυσικα χωρις αυτα δε θα μπορουσατε να εχετε υπαρξη σ αυτο το ηλιακο συστημα και σ αυτο το πλανητη. 
 Για να μπορεσω να εφαρμοσω τις τεχνικες μου πανω σας, το πρωτο πραγμα που χρησιμοποιησα ειναι να εχετε ολοι την αναγκη μου. Κι αυτο ηταν πολυ ευκολο για μενα γιατι πιστεψατε οτι χωρις χρήματα δε μπορείτε να τραφειτε ουτε να κανετε απολυτως τιποτα πανω στη γη. Αυτοματα αυτο για μενα μου ελυσε τα χερια. Βρηκα ανθρωπους που ταιριαζανε πολυ στη μαυρη ιδιοσυγκρασια μου και τους εχρισα υπαρχηγους αναλογα με τις εποχες. Οι οποιοι ανα καιρους ειχαν τις καθε εποχης τα αξιωματα. Βασιλειαδες, αυτοκρατορες, πλουσιους , δικαστες, ιερεις και αρχιερεις, και καθε μορφης μαυρη ιδιοσυγκρασία ωστε να μπορουν να με υπηρετουν τυφλά. Φυσικα  μιαμε για τις επισημες εξουσιες σας. Αυτόματα κερδισα ευκολα ολο τον πλανητη. Με ολη αυτη τη δυναμη στα χερια μου οτι ηθελα σας εκανα. Κυριολεκτικα. Κανενας μα κανενας δε μπορεσε να φυγει απο τα μαντρια μου. Ακομα και καποιοι πνευματικοι δασκαλοι που ηρθαν να σας βοηθησουν ή καποιοι φιλοσοφοι κυριως απο την ελληνικη φυλη, με τις δυνατοτητες που εχω αλλαζοντας αυτα ποου επρεπε, αυτο που παραλάμβαναν οι υπολοιποι να ηταν συνεχεια με την προηγουμενη κατασταση σας, δηλ συνεχεια εγκλωβισμενοι απο την κυριαρχια μου.  Εγω σας εβαλα να πιστεψετε και φυσικα εσεις πιστεψατε, και μαλιστα τα ακουτε και συνεχεια απο τα πρακτορακια μου πασης μορφης, οτι στο συμπαν γινεται πολεμος, Και φυσικα εσεις το πιστευετε. Σας εβαλα να πιστεψετε οτι ενω γεννιεστε και πεθενετε ολοι με τον ιδιο τροπο, ολη η εκπαιδευση σας απο εμενα ηταν να σας δειχνω παντα ποιοι ειναι οι εχθροι σας. Γι αυτο σας ειχα παντα ετοιμους τους ταχα εχθρους σας. Εβαζα και τους υπαρχηγους μου να σας εκπαιδευουν, οποτε ευκολα πλεον εσεις συνεχεια πολεματε τους εχθρους σας. Το πιο σοβαρο πραγμα που πετυχα, αλλα οπως σας ειπα ειμαι σε κριση συνειδησης και κανω μια απελπιδα προσπαθεια να σας σωσω, μαζι με σας κι εμενα, ειναι οτι σας αφαιρεσα τη δυνατοτητα να τιμησετε  και να λειτουργησετε το μοναδικο οργανο που φερετε πανω σας κι αυτος ειναι ο νους σας.  Με ολες μου τις δεξιοτητες και ολους τους μαυρους υπαρχηγους μου χωρις να εξαιρειται κανεις, ειτε κρυφος, ειτε φανερος, σας ακυρωσα, σας αχρηστευσα καθε πιθανοτητα να ψαξει ο νους σας γιατι γεννιεστε και πεθαινετε, που πατε μετα το φυσικο σας θανατο, και το πιο σοβαρο απ ολα, τι ηρθατε να κανετε. Δε μπορειτε να φανταστειτε μετα απο αυτα τι σας εκανα. Εσεις προσπαθουσατε να πετυχετε κατι στη ζωη σας, και γω επειδη ειχα στησει τα παντα, πολιτικοθρησκευτικα οικονομικα, πολιτιστικα, παιζετε το παιχνιδι μου καθε ωρα και στιγμη. Οπου και να σας εγκλωβιζα, σας ειχα παγιδευσει τοσο εντεχνα, ωστε και αυτοι οι οποιοι θεωρηκαν στην ιστορια της ανθρωποτητας, ειτε επαναστατες, ειτε διανυες, τα παντα χρησιμοποιηθηκαν απο μενα εις βαρος σας. Επειδη θα μπορουσα να σας αναλυσω με απειρες σελιδες οτι τα παντα τα οποια ειναι αιτια των δεινων σας ειμαι εγω απο πισω, δηλ ειναι αυτο που λετε μεταξυ σας, οποια πετρα και να σηκωσεις θα τον βρεις απο κατω. Ναι εγω αυτος ειμαι, ο αρχιΣατανας. Αποφασισα να ανοιξω το στομα μου και ξερω οτι θα χρειαστει πολυ προσπαθεια για να με πιστεψετε. Γιατι η μεγαλυτερη επιτυχια που ειχα σ ολα αυτα τα μυρια χρονια ηταν να μην μπορειτε να φανταστειτε ποσο βλακες ειστε. Και αυτη ηταν η αποθεωση της επιτυχιας μου. Το να εισαι βλακας δεν ειναι κακο. Το να μην ξερεις οτι εισαι βλακας ειναι κακιστο.
 Τωρα παμε πιο βαθια, στα αποκαλυπτηρια μου. Εχω βαλει τους υπαρχηγους μου σ ολες τις θρησκευτικες εξουσιες χωρις να εξαιρειται καμια και να επικαλουνται ιερα κειμενα, αγιους πατερες και αλλες τετοιες μπουρδες για σας. Υπηρχε περιπτωση να υπαρχει κατι που να κυκλοφορει στον πλανητη σας χωρις την εγκριση μου? Ποιος θα μπορουσε να το κανει αυτο? Θα τον ειχα εξαυλώσει, προτου ακομα συστηθει στη μανα του. Εαν ειχε προλαβει να συστηθει στη μανα του, ή αντε σε μερικους μαθητες του, θα ειχα ενεργοποιησει τους αναλογους πρακτορες μου και θα του ειχα αλλαξει τα παντα. Το χαρακτηρα, τη φυσιογνωμια του και το πιο σοβαρο, τα λογια του. Αλλα θα ειχε πει και αλλα θα ειχανε φτασει σε ολους εσας. Εσεις θα πιστευατε οτι αυτα τα ειπαν οι αγιοι πατερες, αλλα φυσικα αυτα τα οποια διαβασατε ή ακολουθειτε, ειναι μονο οι δικες μου γραμμες και κανενος αλλου. Ξερω τωρα οτι ξεφτιλιζομαι στα ματια σας και θα σκεφτειτε τωρα οτι ειμαι ψευτης, Μα μια απο τις κυριες πηγες μου ητα να σας λεω ψεμματα. Και απο την κυριαρχια μου και τα αποτελεσματα μου πανω στο πλανητη σας τα εχω καταφερει αριστα. Σε καθε μορφης θρησκεια ειμαι εγω απο πισω. Σε καθε μορφης πολιτικη παρατακη και καθε μορφης πολεμο, σε καθε μορφης κειμενο, ειμαι εγω απο πισω.  Θελω να ομολογησω οτι ειχα συναντησει δυο ιδιαιτερες δυσκολιες. 1. Πως θα μπορεσω να αλλοιωσω τη διδασκαλια του ιησου και 2. πως θα μπορουσα να τιθασευσω το ελληνικο πνευμα. Ολα τα υπολοιπα για μενα ηταν παρα πολυ ευκολα. Φανταστειτε οτι οι σκλαβοι μου εχουν φτασει σε τετοιο βαθμο να πειθονται σ αυτα που τους λεω ωστε να εχω φτιαξει μια θρησκεια που λεγεται ισλαμ και  να εχω πετυχει στους νοες σας χωρις να κουραστω 2 δισεκατομμυρια δολοφονους να σκοτωσουν τους υπολοιπους γιατι ειναι απιστοι. Στο ιδιο κατασκευασμα μου εχω καταφερει στον αντρα να του δωσω τα σκυπτρα και τη γυναικα τη θεση του κατοικιδιου ζωου.  Και τους εχω επιβαλει να προσκυναν στα 4 οπως αναπαραγονται τα ζωα. Καταλαβαινετε ποσο ευκολα το εκανα αυτο. Τωρα θελω να σταθω λιγο στις δυσκολιες 1. της διδασκαλιας του Ιησου και 2. της ελληνικης φυλης. Κουραστηκα πολυ να διαστρευλωσω τη διδασκαλια του γιατι θελω να σας ομολογησω οτι το να γινεις χριστος ή αν θελετε χριστιανος ειναι η υπερτατη εξελιξη της ανθρωποτητας. Επειδη γνωριζω πολυ καλα αυτο που σας λεω, γι αυτο που πηρε ιδιαιτερη προσπαθεια να μπορεσω να κανω κοπαδια μεσα στη διδασκαλια του απο τη μια, και απο την αλλη να διαστρευλωσω τα λογια του. Ετσι κατεληξα να σας φτιαξω πολλα παραμαγαζα του, ορθοδοξοι, καθολικοι, προτεσταντες, παγανιστες, ταυτοχρονα επρεπε να σας πεισουν οι υπαρχηγοι μου οτι υπαρχει μονο μια ενσαρκωση. Αυτο σε μενα εδωσε απιστευτες δυνατοτητες, γιατι με τελειως βλαμμενο το νου σας ειχατε πεισθει ολοι εσεις των διαφορετικων υποκαταστηματων του ιησου οτι θα ρθει η δευτερα παρουσια. Τι πετυχα μ αυτο? Ουτε που φανταζεστε.  Ο,τι πετυχα με τους βλαμμενους τους αλλους του ισλαμ, χωρις να παρετε χαμπαρι, τα ιδια πετυχα και με σας τους βλαμμενους. Ο νους σας αχρηστευθηκε, δεν ειστε πια οντα με νοημοσυνη, αλλα μια υποζωωδη κατασταση. Και μαλιστα, οχι ζωα που ειναι ελευθερα στη φυση αλλα αυτα που εχουν τσοπανους και φυσικα κανουν οτι πει ο τσοπανος μεχρι που ερχεται η ωρα της σφαγής τους. Μεχρι και τα αρνια που σφαζονται και σουβλίζονται πασχα, σας εχω κανει τοσο βλακες και ηλιθιους ωστε να πιστευετε οτι αυτα ειναι χριστος. Ξερω οτι για τα παντα εχω φταιξει αλλα σε μια κριση ειλικρινιας, πραγματικα δε περιμενα να σας κανω τοσο ηλιθιους. Στο δευτερο κομματι, που με κουρασε η ελληνικη φυλή, μη φανταστειτε οτι ειχα προβλημα με ολους. Το προβλημα μου ηταν μονο με τα μεγαλα πνευματα που πηραν ενσαρκωση στην ελληνικη φυλη και πηγαν να μου χαλασουν το μαγαζι μου οπως οι ελληνες φιλοσοφοι, πυθαγορας, πλατωνας, σωκρατης κλπ οι μεγαλοι ελληνες επικεφαλεις των διαφορων επιστημων, ηρακλειτος, αρχιμηδης, κλπ οι μεγαλοι ηγετες, οπως ο αλεξανδρος, οι μεγαλοι ηρωες οπως ο λεωνιδας, ο κολοκοτρωνης, και γι αυτο κουραστηκα πολυ περισσοτερο απο το συνηθισμενο που χρειαστηκε να σας υποδουλωσω και να σας ελεγχω καλυτερα γιατι η δυναμικη τους ηταν μεγαλυτερη οποιασδηποτε αλλης στο πλανητη. Βεβαια, χρησιμοποιωντας τις ιδιες μεθοδους του διαιρε και βασιλευε και προβοκατορες - σπιουνους στις εξουσιες ειτε καθοδηγωντας την κοινη γνωμη οπως στο να φυλακισουν το κολοκοτρωνη οτι ηταν προδοτης (απιστευτη επιτυχια μου), τι καταφερα.. κι ετσι στο τελος, φτανοντας σημερα να εχετε τα αποτελεσματα που εχετε. Μεσα στη μεγαλη μου κριση μεταμέλειας που νιωθω να απολογηθω, θελω να σας ενημερωσω και κατι. Εχετε πιστεψει ολοι για τους πρακτορες μου οτι η τεχνολογια ειναι δικη μου. Σιγα να μην το πιστευατε. Αφου σας ειπα ελεγχω τα παντα. Επειδη ακριβως σας εχω ακυρωσει το νου σας και οχι μονο ειστε σε ζωωδη κατασταση, σας εχω αφαιρεσει τη δυνατοτητα ακομα και για τη πιο απλη σκεψη. Μεχρι πριν απο 150 χρονια, στο πλανητη σας υπηρχαν καρα, αλογα και γαιδουρια. Εαν ειχα την τεχνολογια που σας εχουν πεισει οι υπαρχηγοι μου, δεν θα την ειχα χρησιμοποιησει τα παρελθοντα χρονια? Αυτα που βλεπετε σαν τεχνολογια, ειναι οι δεξιοτητες καποιων πολυ ιδιαιτερων ανθρωπων, που ενω κατεβηκαν να σας βοηθησουν τεχνολογικα, εγω μεσα απο τον ιστο μου που εχω εγκλωβισει το πλανητη σας εγω καπηλευθηκα τη καθε δεξιοτητα τους και τελικα εχετε πεισθει οτι η τεχνολογια ειναι δικη μου.  Ενα τελευταιο που θα θελα να αναφερω και να ζητησω να με συγχωρεσετε ειναι να σας κανω να πιστεψετε οτι το ανθρωπινο σωμα που κουβαλατε ειναι δικο σας και μεσα απο αυτο το απιστευτο ψεμα εχετε παρει το σωμα σας και το κανετε οτι θελετε. Να πηγαινετε οι αντρες με αντρες, οι γυναικες με γυναικες, με ζωα και αλλα πολλα τετοια. σας εχω πεισει οτι το σωμα ειναι δικο σας με τους υπαρχηγους μου οπως σας εχω πεισει και για τα υπολοιπα. Οτι ειμαι ο αρχοντας του κοσμου τουτου οτι η τεχνολογια εινια δικια μου και ολα αυτα που καθε μερα πρατετε. Σαν τελευταιο μεσα σ αυτη τη κριση συνειδησης, θα θελα να σας διαβεβαιωσω οτι αυτος που σας εγκλωβισε εδω και μυρια χρονια, οτι ουτε το σωμα ειναι δικο σας. Απλα ειναι ενα νοικιασμενο σπιτι για λιγα γηινα χρονια για ενα και μοναδικο λογο. Να μπορεσετε να κατανοησετε ποιοι εισαστε και να μπορεσετε να ανεβετε σε ανωτερες πνευματικες εξελιξεις. Οπως σας προανεφερα, επειδη αν μου το επιτρεψει ο δημιουργός των πάντων, γιατι εχω κάνει τα πάντα οχι ως προς τη δημιουργια αλλα ως προς τη καταστροφη, θα προσπαθησω να γινω αν τα καταφερω χριστιανος. Ειναι η μεγιστη πνευματικη εξελιξη και στην ανθρωποτητα αλλα και σε ολα τα οντα με νοημοσυνη, σε ολη τη δημιουργια. Ολα αυτα που σας κατεθεσα εχουν μονο ενα σκοπο. Να ελαφρυνουν τη μαυρη ψυχη μου, να ακολουθησω αν μου επιτρεπεται το δρομο προς τη χριστοποιηση και να σας αποκαλυφθω ποιο ειμαι και τι τεραστια ζημια εχω κανει σε ολη τη γη και ολη την ανθρωποτητα.

 ΥΓ. Ο αρχισατανας σας είναι ένας. Οι διαφορες φυλές που μου προσαπτουν σαν γκριζους ερπετοειδης και μαυρες και λευκες αδελφοτητες ειναι κυριολεκτικα τα τερτιπια μου. Εχω βαλει τους πρακτορες μου να σας τα μεταφερουν ολα αυτα, οπως το οτι με υπηρετει και η μαυρη και η λευκη αδελφοτητα. Φυσικα εντεχνα επιασα και τις δυο λεξεις γιατι πως αλλιως θα παρουσιαζομουνα ο αρχοντας του κοσμου τουτου. Ειναι δυνατον η λεξη λευκο να εχει σχεση με μενα? Απλα εκανα οτι ηθελα και φυσικα εσεις πιστευατε οτι ηθελα μεσα απο τα απειρα κεντρα εξουσιας μου. Ο πρωην αρχισατανας σας σε κριση συνειδησης λογω των εποχων σας προτρεπει ολα αυτα να τα λαβετε πολυ σοβαρα υποψη σας και να ετοιμαστειτε για τις αλλαγες που ερχοται στο πλανητη σας απο τον εναν και μοναδικο δημιουργο των παντων.