Τετάρτη, 4 Μαΐου 2016

Μαριάννα Κατζανού : Χυμώδεις εκρηκτικό θηλυκό με ειδικότητα και σχολή Pole Dancing

Όνομα : Μαριάννα 
Επίθετο: Κατζανού  
Ζώδιο : Κριός 
Σπουδές : Βοηθός φυσικοθεραπευτή 
Ενδιαφέροντα : Pole Dancing, ταξίδια και ότιδήποτε καινούργιο μου τραβάει τη προσοχή!  
Στόχος - Φιλοδοξίες : Θα τους δούμε σύντομα... στην επιτευξή τους!  
Και τώρα : Διευθύνω τη σχολή μου, Raisis Dance & Fitness studio (Pole Dancing)  
Στιγμή αδυναμίας : Η συναισθηματική φόρτιση...  
Ελεύθερη - Δεσμευμένη :...
... Ερωτευμένη!!!  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Εννοείται!  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Να μου στείλουν ανώνυμη ανθοδέσμη...  
Το ιδανικό αρσενικό : Ο συντροφός μου!  
Έχεις 3 ευχές: 1) υγεία 2) έρωτας 3) αγάπη 
Αγαπημένη ταινία : Eat Pray Love  
Στέκι : Η σχολή μου!  
Αξεσουάρ : Το κινητό μου... ( πάντα μαζί μου) ! 
Ταξίδι : Όποιοδήποτε καινούργιο μέρος, έχει τη γοητεία του! 
Καλή και κακή συνήθεια : καλή συνήθεια να είμαι θετική! κακή συνήθεια... τις περισσότερες φορές δεν ακολουθώ τα "θέλω" μου...  
Facebook name : Marianna Katzanou 
Twitter : @katzanou 
Instagram: Marianna Katzanou