Κυριακή, 31 Ιουλίου 2016

Οργή θεού - Ξέρεις τι μπορεί να σημαίνει αυτό;

Του Γιώργου Παπαγεωργίου 

 Είναι πολλές φορές που απελπίζομαι βλέποντας τον κόσμο μας, όχι δεν θα πω ότι υπάρχει αδικία, γιατί δεν ξέρει κανείς τις προθέσεις Του για να κρίνει. Θα πω ότι υπάρχει κάτι χειρότερο, κατάντια! Στις αξίες μας, στην ηθική μας, στην ζωή μας γενικότερα και μη βάλετε τα χρήματα μέσα σε αυτά. Είστε χαζοί αν τα μετράτε όλα σε χρήμα, είστε οι ίδιοι που έχετε την ευθύνη για την σημερινή κατάντια! 
 Ο πιο μεγάλος μου προβληματισμός είναι, πως είναι δυνατόν,...
αυτή η πολυπολιτισμική μάζα ανθρώπων, να ξυπνήσει από τον λήθαργο που την έχουν βάλει. Ότι και να πεις ότι και να κάνεις είναι τόσο μεγάλα τα συμφέροντα που δεν μπορείς να τα "πολεμήσεις"; Όταν έχεις σύμμαχο το Θεό όλα όμως μπορούν να συμβούν, ακόμα και τα πιο αναπάντεχα! 
 Θυμάμαι την Πέμπτη, 3 Μαΐου του 2012 είχα γράψει τότε για τον Ησίοδος και τα "Έργα και Ημέραι" Τα πέντε γένη "Μη βάζοντας στο νου την οργή του θεού" (Δείτε το σχετικό ΕΔΩ
 Σε ακόμα ένα συνειρμό μου, φέρνω στο νου μου, τι να σκεφτόταν ο Χρουτσώφ όταν παράφρασε τους στίχους του Ησίοδου, τον Σεπτέμβριο του 1960 και είπε στον πρόεδρο τον ΗΠΑ Ντουάϊτ Αινζεχάουερ "Tα ελληνικά τελωνεία του διαστήματος περιπολούν γύρω από την γη, μέχρι να έρθει η ώρα της αποκάλυψης" ( Δείτε το σχετικό ΕΔΩ)   
 Αγαπητοί αναγνώστες, αυτό που θα έρθει, θα είναι πολύ μεγάλο για να μπορέσω εγώ, ο φτωχός δούλος του θεού να σας περιγράψω με λόγια! Γιγαντιαίο να πω; Ακόμα πιο μεγάλο από κάθε κινηματογραφικό εφέ του Χόλιγουντ, θα σας εκπλήξει αλλά φροντίστε να μη σας βρει απροετοίμαστους! 
 Το Τάγμα του Μελχισεδέκ είναι εδώ! Και ίσος έχει σχέση με τα ελληνικά τελωνεία του διαστήματος που είπε τότε ο Χρουτσώφ! 
 Το μόνο που μπορείτε να κάνετε μέχρι τότε, είναι να ψάχνεται την δύναμη που κρύβετε μέσα σας, όπως έγραφε έξω από το Μαντείο των Δελφών "γνωθι σαυτον". Όλα τα άλλα είναι σχεδιασμένα και έτοιμα να εξελιχθούν μπροστά στα μάτια σας αρκεί να καταφέρετε να ζήσετε μέχρι τότε! 
 Αυτό ευχήθηκα στον εαυτό μου σήμερα, να καταφέρω να ζήσω, για να δω, να αισθανθώ, την Οργή του Θεού! Την επέμβαση του Μελχισεδέκ και του Τάγματος του επί της Γης (Σχετικό ΕΔΩ) Είναι υποχρέωση μου να καταφέρω να ειμαι παρών στο μεγαλύτερο γεγονός της ανθρωπότητας! Έρχονται τερατώδεις γεωλογικά φαινόμενα, σεισμοί που όμοιοι δεν έχουν καταγραφεί ιστορικά! Καιρικά φαινόμενα που θα σε κάνουν να μη ξέρεις που πρέπει να κρυφτείς, αίμα στους δρόμους, αλλόφρων άνθρωποι που θα μοιάζουν με ζόμπι, φωτιά θα πέφτει από τον ουρανό, οργή, οργή της φύσης πρωτόγνωρη που θα σε κάνει να λουφάξεις, όσα λεφτά και αν νομίζεις ότι έχεις. Θα νοιώσεις τόσο αδύναμος μπροστά σε όλα αυτά που θα πεις το όνομα Του για πρώτη φορά στην ζωή σου - Θεέ μου φτάνει πια λύπη σου μας! 
 Όχι όμως πια δεν υπάρχει έλεος ξεπεράσαμε κάθε επιτρεπτό και ανεπίτρεπτο όριο και το Τέλος θα είναι οδυνηρό! 
 Θεέ μου δώσε μου δύναμη να ζήσω την δύναμη της οργής σου να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι μπροστά σου, μόνο έτσι πια θα αλλάξει η σημερινή κατάντια μας, για να έλθουν ακόμα χίλια χρόνια γαλήνης μέχρι την τελική Αποκάλυψη.