Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2016

Αλεξάνδρα Γεωργούλη: Μια Μαμά μα τι Μαμά ---Mama Mia!!!

Όνομα : Αλεξάνδρα  
Επίθετο: Γεωργούλη  
Ζώδιο : Λέων  
Σπουδές : Έχει τελειώσει διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και δημοσίων σχέσεων  
Ενδιαφέροντα : Πραγματικά δεν με φτάνει το 24ωρο. Εκτος του ότι αθλούμαι πάνω από μια 20ετια στις πολεμικές τέχνες, μέσα σε όλα ζωγραφίζω ,ταξιδεύω, επιμορφώνομαι για την σωστή διαπαιδαγώγηση του παιδιού μου, διαλογίζομαι, κάνω ψυχανάλυση, βγάζω φωτογραφίες και είμαι η μούσα της Φιλιώ design που κάθε εβδομάδα θα με ντύσει νύφουλα τουλάχιστον 5 φορές. 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος είναι...
κάτι που σχεδιάζεις στο έμμεσο μέλλον, μας λέει. Επειδή όμως όταν κάνεις σχέδια σε βλέπει ο Θεός και γελάει, θα τα αποκαλύψω όλα όταν θα αρχίσω να τα εκπληρώνω σε πράξη στο άμεσο παρόν. Ως τότε, ο μόνος σίγουρος στόχος μου είναι να γελάω με όλη μου την καρδιά. 

Και τώρα : Kάνω τα μπανάκια μου στην θάλασσα και απολαμβάνω τον ήλιο Στιγμή αδυναμίας : Όταν έπιασα τον εαυτό μου να μελαγχολεί για τοξικούς ανθρώπους. 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη, ωραία και μοιραία !!! 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φυσικά και υπάρχει.  Ευτυχώς που υπάρχει και το φλερτ και αναζωογονούμαι τις μπαταρίες μας. 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: ''Δεν με νοιάζει που δεν σε έχω, με νοιάζει που υπάρχεις''. Αυτό το βρήκα ραβασάκι από έναν φίλο μου μέσα στα παπούτσια μου μετά από μια επίδειξη. 
Το ιδανικό αρσενικό : Το ιδανικό αρσενικό για μένα είναι αυτός που γέννησα εγώ και λιώνω όταν με φωνάζει ''μαμά''.  
Έχεις 3 ευχές: 1. Να κερδίσω το τζοκερ. 2. Να υιοθετήσω 5 παιδάκια και να τους εξασφαλίσω μια εύπορη ζωή 3. Να πάμε να ζήσουμε εγώ και η πολλή μεγάλη πλέων οικογένεια μου σε ένα οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας με ησυχία και εσωτερική γαλήνη. 
Αγαπημένη ταινία : Δεν βλέπω ταινίες συχνά. Πολύ σπάνια. Μια που έχω ξεχωρίσει είναι το Green Mile 
Στέκι : CROW club (rok bar), Allou fun park και όλοι οι παιδότοποι στην Αθήνας 
Αξεσουάρ : Τ ο αμάξι μου που πάω οπουδήποτε ότι ώρα και να νε 
Ταξίδι : δεν υπάρχει στάνταρ προορισμός. Εκεί που θα ακουμπήσει στον χάρτη το δάχτυλο μου, εκεί θα πάω με την πρώτη ευκαιρία 
Καλή και κακή συνήθεια : Ταΐζω και φροντίζω τα αδέσποτα γατιά της γειτονιάς μου κάθε μέρα  κακή- Τσακώνομαι με τους γείτονες σχεδόν συνέχεια για να μην πειράξουν τα γατιά μου. 
Facebook name : Alexandra Georgouli