Τρίτη, 30 Αυγούστου 2016

Κατερίνα Καλογέρη: Από τα πιο γλυκά πλάσματα


Όνομα : Κατερίνα  
Επίθετο: Καλογέρη  
Ζώδιο : Υδροχόος  
Σπουδές : Νομική στο Λονδίνο
Ενδιαφέροντα : Βόλεϊ /Χορός /water sports  
Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου είναι να γίνω μια απο τις καλύτερες εισαγγελεύς ενώ παράλληλα να καταφέρω να ανέβω στη πασαρέλα!   
Και τώρα :  
Στιγμή αδυναμίας : Δεν έχω νιώσει ποτε αδύναμη 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Ελεύθερη  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Κατά την άποψή μου το φλερτ υπάρχει με τη μόνη διαφορά πως έχουν αντιστραφεί οι ρόλοι, η γυναικα είναι αυτή που κάνει τη πρώτη κίνηση πλέον και κατά τη γνώμη μου με αυτο το τρόπο χάνεται όλη η μαγεία. Οι άντρες έχουν πάψει να επιμένουν για κάτι που θέλουν και προτιμούν το εύκολο και το πιο απλό.  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Θυμάμαι χαρακτηριστικά τη μέρα εκείνη όπου κάποιος μου έγραψε ραβασάκι λέγοντας μου να πάμε για καφέ αφήνοντας επάνω στο σημείωμα τον αριθμό τηλεφώνου του. Μου θύμισε πολυ τις παλιές εποχές, αυτές που δεν υπήρχαν Facebook και μεσα κοινωνικής δικτύωσης. 
Το ιδανικό αρσενικό : Γοητευτικός, να έχει χιούμορ και πάνω από όλα να είναι ο εαυτός του.  
Έχεις 3 ευχές: Εύχομαι το όνειρο κάθε ανθρώπου να γίνει πραγματικότητα, να κυριαρχήσει ειρήνη σε όλο το κόσμο και να βρεθεί θεραπεία για κάθε αρρώστια επάνω στη γη. 
Αγαπημένη ταινία :Ένας άλλος κόσμος (Κ.Παπακαλιάτης) 
Στέκι : Avant Garde, Island, Strada Cafe, Movida, Barage 
Ταξίδι : Παρίσι, Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Αυστρία 
Καλή και κακή συνήθεια : Μια από τις καλές συνήθειες που έχω είναι πως όλα θέλω να γίνονται με τάξη, ηρεμία και αρμονία στην ώρα τους. Κακή συνήθεια είναι ότι γκρινιάζω εύκολα με το παραμικρό.  
Facebook name : Κατερίνα Καλογέρη  
Instagram: katerinakalogeri