Τρίτη, 23 Αυγούστου 2016

Κωνσταντίνα Βασιλική Ματάτση: Πειρασμός μόνο για εκλεκτά αρσενικά

Όνομα :Κωνσταντίνα Βασιλική  
Επίθετο: Ματάτση 
Ζώδιο : Τοξότης 
Σπουδές : Γραφιστική εντύπου και ηλεκτρονικών μέσων  
Ενδιαφέροντα : Μου αρέσει να ζωγραφίζω στον ελεύθερο μου χρόνο και να κάνω ταξίδια 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να επιτύχω ως γραφίστρια και να ταξιδέψω όσο πιο πολύ μπορώ ώστε να γνωρίσω καινούργια πράγματα! 
Στιγμή αδυναμίας : Συγχωρώ εύκολα τους άλλους!  
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη!  
Αυτό το διάστημα για εμένα πρωταρχικό ρόλο παίρνει η καριέρα μου! Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Το φλερτ πάντα υπήρχε και θα συνεχίσει να υπάρχει! Με τη διαφορά πως τα δεδομένα άλλαξαν. Θεωρώ ότι οι ρόλοι αντιστράφηκαν και αυτό συμβαίνει διότι ο άνδρας πλέον νιώθει μειονεκτικά απέναντι σε μια δυναμική γυναίκα. 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Υποκύπτω σε ένα απλό αλλά ταυτόχρονα δυναμικό φλερτ . Όπως για παράδειγμα...
σε ένα bar ένα επίμονο βλέμμα... και λίγο πριν φύγει μου είπε αυτό για εσένα. Το χαρτάκι έγραφε πάνω την ημερομηνία, την ώρα και το εστιατόριο όπου και με περίμενε! 
Το ιδανικό αρσενικό : Ο ιδανικός άντρας για εμένα είναι αυτός που θα θαυμάζω και θα με στηρίζει σε κάθε κίνηση μου που θεωρώ σωστή. Και να με κάνει να γελάω ! Never forget to smile ! 
Έχεις 3 ευχές: Να καταφέρω να κάνω μια ζωή το επάγγελμα που διάλεξα. Να μην υπάρχουν μόνοι άνθρωποι. Να αλλάξει η σημερινή κατάσταση της Ελλάδας! 
Αγαπημένη ταινία : How to be single ! Στέκι : Monkey bar Βαλαωρίτου για ποτό! Επίσης δεν θα έλεγα ποτέ όχι σε ένα εστιατόριο ! 
Αξεσουάρ : Ένα καλό άρωμα! 
Ταξίδι : Παξοί-Αντίπαξοι ! Πανέμορφες παραλίες! 
Καλή και κακή συνήθεια : Κακή : Γλυκά! Μπορώ να ζήσω μόνο με σοκολάτα! Καλή : Δεν μπορώ να σταματήσω να ζωγραφίζω!  
Facebook name : Konstantina Matatsi 
Instagram: konstantina_matatsi