Δευτέρα, 8 Αυγούστου 2016

Εύα Κωστούλα : Δυναμικό σκληρό θηλυκό

Όνομα :  Εύα  
Επίθετο: Κωστούλα  
Ζώδιο : Ζυγός 
Σπουδές : Κλασσική Αρχαιολογία  
Ενδιαφέροντα τις ώρες εκτός γυμναστηρίου μου αρέσει να ασχολούμαι με τη μαγειρική και να φτιάχνω δικές μου συνταγές η περίεργες σαλάτες! αγαπώ πολύ την ηλεκτρονική μουσική και οπότε μου το επιτρέπει το πρόγραμμα κάνω guest dj εμφανίσεις σε πάρτι.. ασχολούμαι επίσης πολλά χρόνια με τη φωτογραφία και εχω συνεργαστεί με πολύ αξιόλογους κ γνωστούς φωτογράφους  
Στόχος – Φιλοδοξίες : δεν βάζω ποτέ...
μακροπρόθεσμους στόχους.. αυτό που έχω πάντα όμως σαν γνώμονα όταν ασχολούμαι με κάτι είναι ότι από τη στιγμή που το επέλεξα και το αγαπώ πρέπει  να γίνομαι όλο και καλύτερη με το καιρό! 
Και τώρα : αυτό το διάστημα ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος καθώς ασχολούμαι με τη προετοιμασία μου για την αγωνιστική μου περίοδο που ξεκινά τέλη Αυγούστου κ περιλαμβάνει μια σειρά από διεθνής αγώνες ενώ παράλληλα ασχολούμαι με τη πτυχιακή της σχολής μου Στιγμή αδυναμίας :ίσως το μεγαλύτερο ελάττωμα μου.. όταν βλέπω  άνθρωπο να κλαίει η να με χτυπάει στο φιλότιμο, ακόμη και αν έχει άδικο θα υποχωρήσω.. 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: το φλερτ πάντα θα υπάρχει γιατί είναι στη φύση μας.. απλά στις μέρες μας οι περισσότεροι το έχουμε βάλει στα αζήτητα.. 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: υπήρξαν άτομα που με πλησίασαν με πολύ όμορφο και ευγενικό τρόπο αλλά δεν υπάρχει στιγμή που να μπορώ να ξεχωρίσω ως «καλύτερη».. ακόμη τουλάχιστον! 
Το ιδανικό αρσενικό : σε αυτή την ερώτηση θα μπορούσα να γράψω πολλές σελίδες αλλά θα αρκεστώ στα βασικά.. ο ιδανικός άντρας για μένα είναι δημιουργικός, ανεξάρτητος, έξυπνος με χιούμορ και ρομαντικός.. η με μια φράση αυτός που μπορεί να σε κάνει να νιώθεις μοναδική δίπλα του χωρίς να επεμβαίνει στα θέλω σου! Τώρα βέβαια αν με ρωτούσες εμφανισιακά ποιον άντρα θα είχα ως πρότυπο για το ιδανικό νομίζω θα σου έλεγα η τον John Cena η τον Στάνκογλου!! 
Έχεις 3 ευχές: αν είχα 3 ευχές η πρώτη θα ήταν να μπορέσω να ταξιδεύω σε όλο το κόσμο.. Θα ήθελα να γίνω από τις καλύτερες  (αν όχι η καλύτερη) στη δουλειά μου κ αν ήταν δυνατόν να μείνω για πάντα νέα! Αγαπημένη ταινία : θρίλερ και sci-fi κυρίως.. αγαπημένα μου :drag me to hell ,τα starwars και total recall  
Στέκι : συνήθως καφετέριες που περνάω το χρόνο μου μετά από βόλτες στην αγορά jaxx, gossip, sherlock κ σε νυχτερινές μου εξόδους συνήθως Marilyn & casablanca  
Αξεσουάρ :ποιος χρειάζεται αξεσουάρ όταν έχει τόσα tattoo?!? 
Ταξίδι : προτιμώ τους εξωτικούς προορισμούς.. μέρη με πολύ ήλιο γαλαζοπράσινα νερά και καλή παρέα ..αυτά μαζί κάνουν το πακέτο των τέλειων διακοπών 
Καλή και κακή συνήθεια : είμαι υπερπροστατευτική κ πολύ δεμένη με τα άτομα που έχω κοντά μου κ αγαπάω.. ένα κακό σε όλο αυτό είναι ότι είμαι πολύ κτητική και τρομερά ζηλιάρα!!! 
Facebook name : Εva Kostoula  
Twitter : @eva_kostoula 
Instagram: evakostoula