Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2016

Μαρία Παρασκευοπούλου: Ένα ξεχωριστό κορίτσι από την Ξάνθη ...

Όνομα :Μαρία 
Επίθετο: Παρασκευοπούλου 
Ζώδιο : Σκόρπιος 
Σπουδές :βρεφονηπιοκόμος 
Ενδιαφέροντα : Να πηγαίνω βόλτες με τις φιλές μου να ακούω μουσική και να χορεύω 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Ο στόχος μου είναι μόλις πάρω το πτυχίο να μπορέσω να ασχοληθώ με τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και η μεγαλύτερη φιλοδοξία μου να γίνω ηθοποιός 
Και τώρα : Και τώρα κάνω την πρακτική μου σε παιδικό σταθμό στη πόλη μου την Ξανθή 
Στιγμή αδυναμίας : Δεν έχω 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Ελεύθερη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχουν αλλά όχι ιδιαίτερα οι άντρες δεν υπάρχουν πια τους πάτησε το τρένο όπως λέει και το τραγούδι κάπως έτσι είναι τα πράγματα στην εποχή μας 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει με περιμένει 7 ώρες μέχρι να σχολάσω απ τη δουλεία για να με δει 
Το ιδανικό αρσενικό :Ένα καλό παιδί που θα με νοιάζεται και θα μ αγαπάει 
Έχεις 3 ευχές: Υγεία Αγάπη Τύχη 
Αγαπημένη ταινία :Είναι πολλές αλλά απ όλες νομίζω πως η καλύτερη είναι ο τιτανικός από μικρή μου έμεινε η εικόνα του Ντι Κάπριο που έσωσε αυτήν που αγαπούσε είναι πολύ συγκινητικό 
Στέκι : Άμα έχω καλή παρέα πάω παντού 
Αξεσουάρ :Τα βραχιόλια δεν βγαίνω χωρίς αυτά έχω πολλά 
Ταξίδι :Βαρκελώνη θα θελα πολύ να ξαναπάω αν και σαν την Ελλάδα δεν έχει πουθενά 
Καλή και κακή συνήθεια : Να λέω αυτό που νιώθω τρώω πολλά γλυκά 
Facebook name : Μαρία Παρασκευοπουλου 
Instagram:Mariilou__