Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Δήμητρα Σμάγαδου - Προσοχή προκαλεί εγκεφαλικά

Όνομα: Δήμητρα   
Επίθετο: Σμάγαδου 
Σπουδές: Φοιτήτρια του τμήματος φυσικής αγωγής και αθλητισμού στο ΑΠΘ 
Ζώδιο: Μια υπέρ του δέοντος λογική αιγοκαιρίνα εργασιομανής και ρεαλίστρια 
Ενδιαφέροντα: Λατρεύω να διαβάζω ερωτικές νουβέλες και μυθιστορήματα, να ταξιδεύω με τη μουσική και να χαλαρώνω μέσα στο γυμναστήριο 
Στόχος-φιλοδοξίες: Αφού πάρω το πτυχίο μ να φύγω στην Αμερική για μεταπτυχιακό όπου ο κλάδος μου είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένος 
Στιγμή αδυναμίας: Μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κάποια δύσκολη στιγμή που να μην αντεπεξέλθω.. γενικότατα πιστεύω ότι...
μόνο τα προβλήματα υγείας είναι τα μόνα που μπορούν να μας λυγίσουν... τα υπόλοιπα είναι απλοί προβληματισμοί 
Ελεύθερη: Αρκετό καιρό ελεύθερη ..και ήρεμη!! 

Υπάρχει φλερτ: Φυσικά και υπάρχει απλά πλέον έχει μεταφερθεί απρόσωπα πίσω από μια οθόνη 
Το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει ποτέ: Το καλύτερο φλερτ πιστεύω ότι δε μου έχει συμβεί ακόμα, γενικότερα οι άντρες δε με προσεγγίζουν εύκολα, .μμ δε ξέρω τι φταίει, μάλλον εγώ χαχαχ 
Ιδανικό αρσενικό: Εξωτερικά σίγουρα ψήλος μελαχρινός αξύριστος γυμνασμένος (το must της εποχής ) ...εκτός από αυτά όμως σίγουρα να μου προσφέρει ασφάλεια ηρεμία ψυχική και καθαρό βλέμμα 
Έχεις 3 ευχες: Να πάρω σύντομα πτυχίο, προσωπικη καταξίωση επαγγελματικά και έναν ερώτα αλήτη  
Αγαπημένη ταινια: all time girls classic: the notebook  
Στέκι: Για βράδυ αν και βγαίνω σπάνια, πάντα όμως επιλεγώ το αγαπημένο μου Μαρκιζ μπαρ στη Θεσσαλονίκη, τέλεια μουσική κόσμος και ατμόσφαιρα 
Αξεσουάρ: Το αγαπημένο μου σταυρουδάκι που είναι δώρο της γιαγιάς μου 
Ταξίδι: Όνειρο ζωής ένα μακρινό ταξίδι στο κέντρο του κόσμου, ΝEW YORK CITY BABY Καλή και κακή συνήθεια: Κακή, ανίκανη να αντισταθώ μπροστά σε μια προκλητική πραλίνα σοκολάτα τούρτα Καλή συνήθεια: το πρωινό τρέξιμο στη παραλία είναι η αγαπημένη μου καθημερινή συνήθεια 
Facebook: Δημητρα Σμαγαδου  
Instagram: dimismaga