Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Αγγελική Γκούπε - Η μικρή όμορφη και πολλά υποσχόμενη από την Κρήτη

Όνομα : Αγγελική 
Επίθετο: Γκούπε  
Ζώδιο : Τοξότης 
Σπουδές : 2016-2017 Απόφοιτη Λυκείου  Πτυχίο Ξένων Γλωσσών: Αγγλικά
Ενδιαφέροντα : Μ'αρέσει το διάβασμα, ο χορός (Για την εκτόνωση μου και την ψυχική μου ηρεμία) 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου είναι να περάσω στις Αστυνομικές ή Στρατιωτικές Σχολές (Συγχρόνως με τις σπουδές μου θέλω να εξελιχθεί περισσότερο η καριέρα μου στον χώρο του μοντελινγκ)  
Και τώρα : Τώρα πολύ διάβασμα για να προχωρήσω παρακάτω και να καταφέρω ότι ονειρεύομαι και επιθυμώ. 
Στιγμή αδυναμίας : Όταν πονάνε οι...
λίγοι και σημαντικοί άνθρωποι που έχω στην ζωή μου (Έχω μεγάλη ευαισθησία στα μικρά παιδιά και στα ζώα)  
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Δεν μας αποκάλυψε ... 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Είναι ένα όμορφο παιχνίδι που σε κάνει να νιώθεις όμορφα τονίζοντας σου την αυτοπεποίθησή. 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Μ' έχουν σταματήσει στο δρόμο με το αυτοκίνητο και ανοίγοντας την πόρτα μου εξέφρασε τον θαυμασμό του. 
Το ιδανικό αρσενικό : Να με προσέχει,να καλύπτει τις ανασφάλειες μου, να νιώθω δίπλα του μοναδική και τέλος να είναι εμφανίσιμος αυτό θα τον κάνει ιδανικό.  
Έχεις 3 ευχές: Να περάσω στην σχολή που επιθυμώ. Συγχρόνως με τις σπουδές μου να συνεχίσω να εξελίσσομαι στον χώρο του μοντελινγκ. Να έχω πετύχει σε όλα όσα επιθυμώ και να είμαι με τον άνθρωπο που αγαπώ. 
Αγαπημένη ταινία : "Αν" του Παπακαλιάτη
Στέκι : Parko 240 
Αξεσουάρ : Μ'αρέσουν όλα τα αξεσουάρ αλλά με μέτρο, αρκεί να ξέρεις πως να τα φορέσεις.  
Ταξίδι : Μια πόλη που έχει καλή αισθητική και πολλά όμορφα τοπία, η χώρα της μόδας και της ομορφιάς το αγαπημένο Μιλάνο της Ιταλίας. 
Καλή και κακή συνήθεια : Να ανοίγω κάθε πρωί που ξυπνάω το παράθυρο μου και να βλέπω τον ήλιο. Κακή γκρινιάζω πολύ και νευριάζω εύκολα    
Facebook name : Αγγελική Γκούπε 
Instagram: aggeliki_gp