Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2016

Χριστίνα Ελευθεριάδου - Κινούμενη πρόκληση

Όνομα : Χριστίνα  
Επίθετο: Ελευθεριάδου  
Ζώδιο :  Ιχθύς 
Σπουδές : Γενική δημοσιογραφία και σπουδές μουσικολογίας
Ενδιαφέροντα : Τατουάζ, ταξίδια, μουσική, βιβλία   
Στόχος – Φιλοδοξίες :Στόχος να εξελίσσομαι ολο και περισσότερο σε πνευματικό κυρίως επίπεδο αλλά και να συμβάλλω πρακτικά σε δημιουργικούς παράγοντες που αφορούν τα ενδιαφέροντά μου  
Και τώρα : Στην παρούσα φάση η περίοδος που διανύω είναι κατα κύριο λόγο μεταβατική καθώς ξαναγυρίζω στην Θεσσαλονίκη όπου εκανα και τις σπουδές μου μόνιμα πλέον
Στιγμή αδυναμίας : Οποιαδήποτε στιγμή αφορά την οικογένειά μου που έχω μεγάλη αγάπη και δεν μπορώ εύκολα να αρνηθώ κάτι 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
 Ελεύθερη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φλερτ υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει ασχέτως με τις αλλαγές συμπεριφοράς ανθρώπων (είναι στην φύση μας) 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ ήταν εκείνο απο εναν περίεργο τύπο που ειχε την δυνατότητα ή το χάρισμα όπως θέλετε πείτε το να διαβάζει ένα ολόκληρο βράδυ  το μυαλό μου και να πράττει αναλόγως(σοκ) 
Το ιδανικό αρσενικό : Το ιδανικό αρσενικό κατά βάση πρέπει να διαθέτει μυστήριο, εξυπνάδα και πολύ εκφραστικά μάτια  
Έχεις 3 ευχές:  Οι 3 ευχές που θέλω να γίνουν πραγματικότητα είναι : 1) να κάνω τον γύρο του κόσμου γνωρίζοντας διαφορετικές κουλτούρες, 2) να μπορώ να κερδίζω όλα όσα θέλω μόνη μου 3)να κάνω δική μου οικογένεια !!! 
Αγαπημένη ταινία : Το αγόρι με τις ριγέ πυτζάμες 
Στέκι : Δεν έχω καθώς βαριέμαι εύκολα  
Αξεσουάρ : Απαραίτητο αξεσουάρ τσάντα και γενικά με κυριαρχεί μια μανία με το είδος 
Ταξίδι : Αξέχαστο ταξίδι, Μόσχα καθώς το θεωρώ δεύτερο σπίτι μου για πολλούς λόγους  
Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια: τακτική όσο δεν πάει και άρρωστη με την καθαριότητα Κακή συνήθεια: φουλ είρωνας με τους χαζούς και στενόμυαλους  
Facebook name : Christa Elle 
Instagram: chriselle___official