Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2016

Μιλένα Αμπράμοβιτς - Εκθαμβωτική, πρέπει να περιμένουμε πολλά μεγάλη καριέρα

Όνομα: Μιλένα 
Επίθετο: Αμπράμοβιτς 
Ζώδιο: Δίδυμος 
Σπουδές: Στο κλάδο της Δημοσιογραφίας στην Θεσσαλονίκη 
Ενδιαφέροντα:Το ραδιόφωνο, tα βιβλία, η γυμναστική  
Στόχος - Φιλοδοξίες: Να τελειώσω τις σπουδές μου ώστε να μπω περισσότερο στον χώρο των Media και να καταφέρω να γίνω μια καταξιωμένη δημοσιογράφος-παρουσιάστρια. 
Και τώρα: Βρίσκομαι σε επαφή με ραδιόφωνα και κανάλια της πόλης για συνεργασία.Αναμένετε νέα μου. 
Ελεύθερη-Δεσμευμένη:...
Ελεύθερη 
Υπάρχει στην εποχή μας το φλερτ: Υπάρχει και σε μεγάλο βαθμό απλά δεν υπάρχει ο ποιοτικό φλερτ. 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Όταν ένας τραγουδιστής σε μια εμφάνισή του εκδήλωσε το ενδιαφέρον του στο μικρόφωνο μπροστά σε πολύ κόσμο σε στυλ καντάδας. Ρομαντικό-τρελό και γλυκό θα το χαρακτήριζα. Κάθε κοπέλα θα ένιωθε κολακευμένη με αυτή την κίνηση. 
Το ιδανικό αρσενικό: Μου αρέσουν οι άντρες με χιούμορ, θάρρος και ευγένεια. Αυτοί που ξέρουν τι θέλουν και το κυνηγούν και σε επαγγελματικό και σε προσωπικό επίπεδο. 
Τρεις ευχές:1. Να μείνω πάντα αιώνιο παιδί με τρέλα για ζωή. 2. Να τελειώσω την σχολή μου ώστε να μπω στο επόμενο στάδιο της ζωής μου. 3. Όταν έρθει η κατάλληλη ώρα να κάνω μια ωραία-υγιείς οικογένεια. 
Αγαπημένη ταινία: Ο νονός 
Στέκι:: Όπου δουλεύουν οι φίλοι μου και θέλω να τους στηρίξω όπως και επιχειρηματίες φίλοι και γνωστοί που έχουν κάποιο μαγαζί στην πόλη της Θεσσαλονίκης. 
Αξεσουάρ: Τα γυαλιά ηλίου μου και το κινητό μου. 
Ταξίδι: Θέλω να πάω πολύ στην Αυστραλία αλλά αγαπημένος προορισμός είναι το Ναύπλιο. 
Καλή και κακή συνήθεια: Καλή: Δεν κρατάω κακίες. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να χαλάμε την διάθεσή μας. Κακή:Τρώω αρκετά. Λατρεύω το φαγητό και μετά με πιάνουν οι τύψεις. χαχα 
Facebook name: Milena Abramovic 
Twitter:MilenAbramovic 
Instagram: milena_abramovic