Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2016

Πηνελόπη Χαλιμούρδα - Σέξι αθωότητα

Όνομα: Πηνελόπη  
Επίθετο: Χαλιμούρδα 
Ζώδιο: Υδροχόος  
Σπουδές: Δημοσιογραφία και ΜΜΕ 
Ενδιαφέροντα: Καλή ζωή και να περνάω καλά με αγαπημένα άτομα  
Στόχος-φιλοδοξίες: Να  να εργαστεί στο τομέα στον οποίο θα σπουδάσει 
Στιγμή αδυναμίας: Να περιστρέφομαι κοντά σε αγαπημένα μου άτομα την οικογένεια μου και τις παρέες μου  
Ελεύθερη-Δεσμευμένη:....
Ελεύθερη  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει αλλά όχι έτσι όπως θα έπρεπε να είναι  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Να μου αφιερώσουν τραγούδι μέσα σε club και να μου στέλνουν μηνύματα μέσω Διαδικτύου  

Το ιδανικό αρσενικό: Άντρας με καρδιά να ξέρει τι θέλει και να κάνει την γυναίκα την οποία έχει δίπλα του ευτυχισμένη  
Έχεις 3 ευχές: Μια επιτυχημένη επαγγελματική καριέρα,  να είναι καλά τα άτομα που αγαπώ και να λυθεί το πρόβλημα της οικονομικής κρίσης της Ελλάδας  
Αγαπημένη ταινία: The notebook  
Στέκι:  Peñarrubia Lounge αφού πια ζει στην Αθήνα. 
Αξεσουάρ: Τσάντες,  παπούτσια  
Ταξίδι: Νέα Υόρκη  
Καλή και κακή συνήθεια: Ευαίσθητη, γενναιόδωρη, φιλότιμη και επιλεκτική  
Facebook name: Πηνελόπη Χαλιμούρδα 
Instagram: pinelopi_xalimourda