Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2016

Πόσο δίκιο έχεις Μίνα αλλά που να το βρεις..

 Το ξέσπασμα της Μίνας Αρναούτη δεν είναι θέμα πια, θέμα θα ήταν να βγει κάποιος και να πει πως ναι εμείς όλοι φταίμε που ξέραμε και δεν μιλάγαμε ότι ο Παντελής κάθε βράδυ έπινε και τρίκλιζαν τα πόδια του από το ποτό! Και από τίποτε άλλες ουσίες που πολλοί καλοθελητές βγήκαν να πουν. Δεν ήταν η πρώτη φορά που είχε παρόμοιο ατύχημα με αυτοκίνητο και ήταν δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα επέλθει το μοιραίο.... Που ήταν λοιπόν τότε, όλοι αυτοί οι τιμητές τώρα; Το να βρίζει κάποιος και να σπιλώνει τα κορίτσια αυτά είναι πολύ εύκολο, μπράβο ρε είστε μάγκες, τιμητές της ηθικής, σας αξίζουν συγχαρητήρια που τα βάζετε με δύο ανυπεράσπιστα κορίτσια, μια ερώτηση όμως....
όλοι εσείς τότε που ήσασταν; Τι κάνατε;  
 Βουλώστε το επιτέλους και δείξτε όπως λέει και η Μίνα λίγο σεβασμό...
 Δείτε τι ανέβασε η Μίνα στον λογαριασμό της.... Με αυτό που συμπλήρωσε μετά ως σχόλιο ...     
 Να αποσυρουν τις κοινοποιησεις που εκαναν να μας αποκαλουν βιζιτες και να μιλανε για δηθεν νταλαβερια εκπροσωπωντας την γνωμη καποιου αγνωστου αποστολεα σε ενα σημειωμα! Εκαναν τον κοσμο να μας σιχαινεται !Ναι ,σε εσας μιλαω!!! 8 μηνες ανεχτηκα πολλα! Η υπομονη μου εχει εξαντληθει.. ειπα να προστατεψω την υστεροφημια του φιλου μου αλλα εγω δεν μπορω να ζησω με ψευδεις κατηγοριες. Ενα σας λεω μαζευτειτε γιατι για να αποδειξω την αθωοτητα μου θα πω και τις αληθειες που δεν λεγονται απο σεβασμο! Δειξτε σεβασμο επιτελους σε οτι περασα και τελος δεν εχει...κλειστε και το στομα του δημοσιογραφου που ζει εις βαρος μου γιατι δεν θα τα παμε καθολου καλα! 

 Και κατι τελευταιο :ειμαστε πολυ κακες εμεις... στειλανε να δωσει καταθεση η φροσω στη 1 το βραδυ την μερα που εγινε το τροχαιο ακομα δεν ηξερε καν για τον θανατο οταν εδινε καταθεση ! Ακομα δεν ειχε συνελθει Απο το σοκ! Δεν ηρθε κανεις να με δει! Οτι ειπαν με τη μανα μου δεν με νοιαζει! Ειμαι 30 χρονων κρινω μονη μου! Κρινω λοιπον οτι οι προθεσεις τους φανηκαν απ την αρχη!