Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2016

Ειρήνη Αϊνατζίογλου - Με μάτια "Θάλασσα" έτοιμη να κατακτήσει τον χώρο των θεαμάτων

Όνομα : Ειρήνη 
Επίθετο: Αϊνατζίογλου 
Ζώδιο : Σκορπιός 
Σπουδές : Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, ΕΚΠΑ Αθήνα Και Στέλεχος διοίκησης και οικονομίας στον τομέα του τουρισμού σε ΙΙΕΚ Ενδιαφέροντα : γυμναστική, χορός 
Στόχος – Φιλοδοξίες :Να πετύχω επαγγελματικά με βάση τις σπουδές μου, να γυρίσω τον κόσμο με την δίδυμη αδελφή μου, και τέλος η  επαγγελματική μου ενασχόλησή  με τον χώρο του θεάματος. 
Και τώρα : Πραγματοποιώ την πρακτική μου πάνω στον Ιατρικό Τουρισμό  
Στιγμή αδυναμίας : Είναι η....
κατανάλωση σοκολάτας και γενικά γλυκών μετά το φαγητό.  
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Σε σχέση 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Πιστεύω πως υπάρχει φλέρτ στην εποχή μας και είναι και πολύ όμορφο. Αν και  ζούμε σε μια εποχή κοινωνικής αποξένωσης που η επαφή, οι σχέσεις και οι συναναστροφές αναπτύσσονται κυρίως μέσω του Διαδικτύου, μπορεί να σε φλερτάρουν  οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε. Για εμένα το φλέρτ είναι καλοδεχούμενο από όπου και να έρχεται αρκεί να γίνετε με ωραίο τρόπο.  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Συνέβη στο μαγαζί που δούλευα πριν ξεκινήσω πρακτική. Ένα απόγευμα ένας πελάτης μου έπιασε για λίγο την κουβέντα και αφού με κοίταξε στα ματιά, γοητευμένος είπε ότι στα ματιά μου βρήκε την θάλασσα. Όταν έφυγε παρατήρησα πως είχε γράψει κάτι πίσω από την απόδειξη. Στην απόδειξη λοιπόν εξέφραζε τον θαυμασμό του για εμένα ενώ δεν δίστασε να μου αφήσει και τον αριθμό του κινητό του τηλεφώνου. 
Το ιδανικό αρσενικό: Ο ιδανικός άντρας για έμενα είναι αυτός που συνδυάζει χιούμορ  ,στυλ και ευστροφία ενώ ο δυναμισμός και η πυγμή είναι δυο στοιχειά που δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν.  
Έχεις 3 ευχές: Ένα καλύτερο αύριο για όλους. Να πραγματοποιήσω όλους μου τους στόχους και τα όνειρα, να βλέπω τους ανθρώπους που αγαπώ ευτυχισμένους.   
Αγαπημένη ταινία : Ξένη i Origins, Ελληνική : όλες οι παλιές ασπρόμαυρες ταινίες   
Στέκι : Το σπίτι μου, επειδή είμαι σπιτόγατα! 
Αξεσουάρ : Τα γυαλιά ηλίου μου που δεν τα αποχωρίζομαι ποτέ  
Ταξίδι : Να ταξιδέψω σε όλον τον κόσμο. Ο επόμενος προορισμός που θέλω να επισκεφτώ είναι σίγουρα η Αμερική. 
Καλή και κακή συνήθεια :καλή: Είμαι πολύ συνεπής. Κακή :Είμαι πολύ ντροπαλή  
Facebook name : Eirhnh Ainatzoglou 
Instagram: Irene_Ang_Andre