Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2016

Παναγιώτα Δοκουμετζίδου - Εκρηκτικά όμορφη και η ψυχή της παρέας

Όνομα : Παναγιώτα 
Επίθετο: Δοκουμετζίδου  
Ζώδιο : Τοξότης  
Σπουδές : Μεταπτυχιακές Σπουδές  
Ενδιαφέροντα : Γυμναστική, Βόλτες 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να ανοίξω μια δικιά μου επιχείρηση, να μπορέσω να βοηθήσω ανθρώπους να βρουν μια αξιοπρεπή δουλειά  
Και τώρα : Πιο δυναμική από ποτέ  
Στιγμή αδυναμίας : Είμαι πολύ καλή με όλους ακόμα και όταν δεν πρέπει  
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :....
Ελεύθερη  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Δυστυχώς αυτό έχει αλλοιωθεί και από τις δυο πλευρές.. έχει χαθεί η μαγεία  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Να μου στείλουν λουλούδια και να μάθουν πληροφορίες για εμένα που κανείς δεν είναι εφικτό να γνωρίζει  
Το ιδανικό αρσενικό : Έξυπνος, δυναμικός, ανεξάρτητος, κοινωνικός  

Έχεις 3 ευχές: Να είμαι πάντα χαμογελαστή εγώ και η οικογένεια μου και η Τρίτη εύχομαι κάποια στιγμή όλοι οι άνθρωποι να χαίρονται τη ζωή ώστε να επικρατήσει μια αρμονία στον κόσμο παρά της αντίξοες συνθήκες διαβίωσης  
Αγαπημένη ταινία : P.S I Love You  
Στέκι : Πέτρινο Club  
Αξεσουάρ : Τσάντες, παπούτσια, ρούχα  
Ταξίδι : Νέα Ζηλανδία  
Καλή και κακή συνήθεια : Βοηθάω τους ανθρώπους, δυστυχώς καπνίζω αρκετά  
Facebook name : Panagiota Dokoumetzidou 
Instagram: Panagiota_dokoumetzidou