Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2016

Σουλτάνα Τατιάνα Κουμούτση : Έδωσε στο "Ψαροκόκαλο" άλλη έννοια - Βίντεο

Όνομα : Σουλτάνα Τατιάνα 
Επίθετο: Κουμούτση 
Ζώδιο : Ιχθεις 
Σπουδές :Σπούδασα  στο Εθνικό Θέατρο με υποτροφία. Το 2004 ανεβαίνει το πρώτο θεατρικό έργο μου « Καλή Τύχη» στην σκηνή του Εθνικού Θεάτρου. Το σημείο εκκίνησης, από τότε έχω εργαστεί ως σεναριογράφος - β. σκηνοθέτη – παραγωγός σε τηλεοπτικές σειρές, στον κινηματογράφο και στην διαφημιση. Στην φιλμογραφία μου έχω τρεις ταινιες μικρού μήκους. Τελευταία το «Παράδοξο» με την Θέμις Μπαζάκα και τον Ομηρο Πουλάκη. Ονειροπόλα, δημιουργική, πεισματάρα, με πάθος το....
cinema και της μικρού μήκους ταινίες γι αυτό και άδω και 10 χρόνια διοργανώνω το διεθνές φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους  Psarokokalo (psarokokalo.gr) . To 10o  φεστιβάλ Psarokokalo πραγματοποιήθηκε στον Πειραιά τον Σεπτέμβριο.  
Ενδιαφέροντα : Σινεμά, εικαστικά, βιβλία και ταξίδια! 
Στόχος – Φιλοδοξίες : να χαμογελάω Και τώρα : χαμογελάω Στιγμή αδυναμίας : όταν ενοχλούν οι μεγάλοι τα παιδιά.  
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Δεσμευμένη  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ναι  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Συγχαρητήρια.  
Το ιδανικό αρσενικό : Ιχθεις 
Έχεις 3 ευχές: Υγεία, αγάπη, χαμόγελα 
Αγαπημένη ταινία : «Σινεμά ο Παράδεισος» 
Στέκι : Δεν έχω, εκτός από το Mezen όταν είμαι Βόλο ή Λάρισα   
Αξεσουάρ : Γυαλιά  Ταξίδι : Αυτό που δεν έχω κανει ακόμα 
Καλή και κακή συνήθεια : Καλή: το τσιγάρο Κακή: το τσιγάρο   
Facebook name : Soultana Tatiana Koumoutsi





'Paradox' trailer from KYKLOS on Vimeo.