Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2016

Ερμιόνη Ορφανίδου - Ένα γλυκό, σέξι και πολυτάλαντο τυπάκι

Όνομα : Ερμιόνη 
Επίθετο: Ορφανίδου  
Ζώδιο : Παρθένος 
Σπουδές : Γυμνάστρια από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Αθήνας, Βοηθός Φυσικοθεραπευτή από το ΙΕΚ Όμηρος, Personal Training από την IAFA College, Επαγγελματίας Ναυασοσώστρια Ακτής και Πισίνας από την Ε.Ν.ΑΚ, Κριτής της Συγχρονισμένης Κολύμβησης από την ΚΟΕ. 
Ενδιαφέροντα : Γυμναστήριο, κολύμβηση, θαλάσσια σπορ, εθελοντισμός, ταξίδια, διάβασμα βιβλίων. 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Ως στόχο έχω να...
τελειοποιήσω όλες μου τις σπουδές και ως φιλοδοξία να ολοκληρωθεί σύντομα το δικό μου αθλητικό κέντρο που ετοιμάζω. 
Και τώρα : Αρκετές ώρες δουλειάς και ταξίδια στο εξωτερικό. 
Στιγμή αδυναμίας : Όταν δεν τηρώ τη διατροφή μου. 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Δεσμευμένη. 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Να μου ζητήσει να χορέψουμε έτσι απλά. 
Το ιδανικό αρσενικό : Εκείνος που θα μοιάζει στο πατέρα μου. 
Έχεις 3 ευχές: Να είναι υγιείς όσοι αγαπάω κι εγώ, να εκπληρώσω όλα της τα όνειρα και να ταξιδέψω σε πολλές χώρες του εξωτερικού. 
Αγαπημένη ταινία : Dear John 
Στέκι : LIVING στη Γλυφάδα. 
Αξεσουάρ : Το κινητό. 
Ταξίδι : Στην Πράγα. 
Καλή και κακή συνήθεια : Καλή να προσέχω τη διατροφή μου.  Κακή να ασχολούμαι με πολλά πράγματα καθημερινά, χωρίς να ξεκουράζομαι.  
Facebook name : Ερμιόνη Ορφανίδου 
Instagram: ermioni__orfanidou