Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2016

Πόπη Γαλετσά - Υπόδειγμα θηλυκότητας

Όνομα: Πόπη 
Επίθετο: Γαλετσά 
Ζώδιο: Σκορπιός 
Σπουδές: Φυσικοθεραπεία 
Ενδιαφέροντα: Μόδα, Φωτογραφία, Γυμναστική (ιδιαίτερα το spinning) 
Στόχος: να συνεχίσω ανοδικά την πορεία μου στον χώρο του modeling και γιατι όχι και να καθιερωθώ 
Φιλοδοξία: να καταφέρω κάποια στιγμή να αποκτήσω έναν δικό μου χώρο, όπου θα δημιουργώ και θα προωθώ τις ιδέες μου, πάντα στον χώρο της μόδας 
Και τώρα: Αυτή τη στιγμή φωτογραφίζομαι για....
διάφορες εταιρίες του χώρου της μόδας (ρούχα, παπούτσια, τσάντες κλπ), είμαι ήδη το πρόσωπο 5 e-shop, ενώ παράλληλα έχω συμμετάσχει σε διαφημιστικά σποτ και video clip. Σημαντικό ρόλο στην μέχρι τώρα πορεία μου έπαιξε ο τίτλος της "Μις Ομορφία", που κατέκτησε πέρυσι στον διαγωνισμό των καλλιστείων και είμαι ιδιαίτερη χαρούμενη γι' αυτό. 

Στιγμή αδυναμίας: Όταν έπρεπε να πάρω το ρίσκο και να αφήσω τις σπουδές μου για να ασχοληθώ με αυτό που αγαπώ, την μόδα 
Ελεύθερη- Δεσμευμένη: Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένας σημαντικός άνθρωπος στην ζωή μου. Έχουμε μια υγιή σχέση...και αυτο είναι το σημαντικότερο! 
Φλερτ: Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια με την χρήση  των social media κινδυνεύει να χαθεί η προσωπική επαφή, ωστόσο ευτυχώς το φλερτ υπάρχει ακόμα  
Ιδανικό αρσενικό: απαραίτητα χαρακτηριστικά ενός άντρα για μένα είναι η ευγένεια, να εκπέμπει σεβασμό προς στην γυναίκα και να την υπολογίζει σε κάθε του κίνηση  
Έχεις 3 ευχές: 1. Να έχω πάντα δίπλα μου τους ανθρώπους που αγαπώ 2. Να ταξιδέψω όσο περισσότερο μπορώ 3. Να καταφέρω να δημιουργήσω τον επαγγελματικό χώρο που ονειρεύομαι  
Στέκι: Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο. Μ' αρέσει να επισκέπτομαι μαγαζιά με διαφορετικό ύφος και να περνάμε καλά με την παρέα μου, άλλωστε η Θεσσαλονίκη σου δίνει τη δυνατότητα της ποικιλίας και της επιλογής  
Ταινία: Και πάλι δεν θα μπορούσα να σταθώ σε μια μόνο ταινία. Σίγουρα μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον ταινίες που έχουν έντονο το κοινωνικό στοιχείο και περνούν κάποια μήνυμα.  
Αγαπημένο Αξεσουάρ: Χωρίς δεύτερη σκέψη.. .γυαλιά! Τα αγαπώ!   
Ταξίδι: Αγαπημένος προορισμός, το Μεξικό. Εύχομαι κάποια στιγμή να καταφέρω να πραγματοποιήσω αυτό το ταξίδι και να επισκεφτώ τις παραλίες του.  
Κακή συνήθεια: πολλές φορές γίνομαι αδέξια, με αποτέλεσμα να εκνευρίζω τους γύρω μου Καλή συνήθεια: όταν βρίσκομαι με παρέα, αποφεύγω να ασχολούμαι με το κινητό μου, κάτι που το θεωρώ ασέβεια.   
Fb: Popi Galetsa 
Instagram: Galetsa Popi (@popiglt)