Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016

Μαριλού Μοράλες - Από το Πανεπιστήμιο στις ταινίες της SIRINA

Φωτογραφίες : Παύλος Χριστοδούλου - Τάσος Ωραιόπουλος
Όνομα : Μαριλού 
Επίθετο : Μοράλες 
Ζώδιο : Ιχθής 
Σπουδές:  Πανεπιστημιακό δίπλωμα Ιστορίας και Φιλοσφοίας 
Ενδιαφέροντα : Χορός και γυμναστική 
Στόχος-Φιλοδοξίες : Να γίνω γνωστή και εκτός Ελλάδας, σαν ηθοποιός 
Και τώρα : Ετοιμάζω την νέα μου ταινία 
Στιγμή αδυναμίας : Το χαλαρωτικό μασάζ   
Ελεύθερη-Δεσμευμένη :...
 Ελεύθερη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ : Υπάρχει αλλά είναι περιορισμένο 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει : Μου έστειλαν λουλούδια  
Το ιδανικό αρσενικό: Ρομαντικός και να με προσέχει 
Έχεις τρεις ευχές: 1.Υγεία  2. Να είναι καλά η οικογένειά μου και  3. Να έχω δύναμη για να  πραγματοποιήσω τους στόχους 
Αγαπημένη ταινία :  Leon – Επαγγελματίας δολοφόνος με τον Jean Reno και την Natalie Portman 
Στέκι : Τα καλά εστιατόρια     
Αξεσουάρ : Το κραγιόν μου 
Ταξίδι : Παντού με καλή παρέα 
Καλή και κακή συνήθεια : Τρώω πολλά παγωτά ! 
Facebook name: Marilou Morales