Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016

Ευαΐς Παπασυμεωνίδου - Άγριο θηλυκό από τα Σέρρας

Όνομα : Ευαΐς  
Επίθετο : Παπασυμεωνίδου 
Ζώδιο : Δίδυμος  
Σπουδές : ΤΕΙ προσχολικής αγωγής Ιωαννίνων  
Ενδιαφέροντα : Χορός , άρση βαρών. 
Στόχος-φιλοδοξίες : Ο στόχος που εχει βάλει στην ζωή της η Ευαΐς, είναι να πάρει το πτυχίο της νηπιαγωγού ώστε να μπορέσει απευθείας μετά να γραφτεί σε κάποια ιδιωτική σχολή που θα της έδινε την ευκαιρία να εργαστεί ως personal Trainer σε καποιο γυμναστήριο, και δεν αποκλείει και την πιθανότητα για κατακτηριες ωστε να σπουδάσει και στην σχολή ΤΕΦΑΑ στην πόλη των Σερρών όπου ζει και εργάζεται.  
Και τώρα : Πέρυσι όπου διένυε το τέταρτο και τελευταίο έτος της σχολής της, αποφάσισε να φύγει απο την πόλη των Ιωαννίνων όπου ζούσε α τελευταια χρονια λόγο σπουδών, και να έρθει στην γενέτειρα της, Σερρες. Εκεί μένει μονη της, και εργάζεται.  
Στιγμή αδυναμίας :Πιστεύει πως στην ζωή της...
δεν εχει ζήσει ακόμη καποια στιγμή όπου φάνηκε αδύναμη, και ίσως να ευθύνεται γ αυτο πως ειναι το πρώτο παιδι της οικογένειας της ενώ ακολουθούν αλλα πέντε μικρότερα, χρειάστηκε απο μικρή ηλικία να διαμορφώσει δυναμικό και ανεξάρτητο χαρακτήρα ωστε να προστατεύσει τον εαυτό της αλλα και καποια απο τα αδέλφια της αν χρειαζόταν. 

Ελεύθερη - Δεσμευμένη : "Είμαι καλά" Χαχαχαχαχαχα πλάκα κανω ... αλλα ναι ειμαι όντως καλα, τα εχω βρει έδω και καιρό με την μοναξιά μου, αλλα τελευταια ηρθε και ενας ποδοσφαιριστής στην ζωή μου που πασχίζει "να παίξει μπάλα" μαζι μου, πράγμα δύσκολο πολυ και για αυτο τον θαυμάζω οσο κανεναν αλλο που γνώρισα έως τωρα. Μαζι του καταλαβαίνω καθε μερα ολο και περισσότερο γιατι ολοι οι άλλοι δεν μπόρεσαν να μείνουν κοντά μο . 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ : Νόμιζα πως δεν υπάρχει, πως ολα πλέον γίνονται μέσω των Social Media αλλα φέτος τον χειμώνα που άρχισα να εργάζομαι σε νυχτερινό μαγαζί κατάλαβα πως υπάρχει φλερτ αρκεί να εχεις πιεί λιγάκι. Χαχα  
Ποιο ειναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κανει : Μου έκανε εντύπωση ενα βράδυ σε μια έξοδο μου, οταν με πλησίασε ενα εντελώς άγνωστο μου αγόρι μέχρι εκείνη την ωρα  και με ρώτησε αν ειμαι η Ευαΐς, μου εκανε να νιώσω σημαντική οτι δηλαδή ο κοσμος με ξερει και ας μην τον ξερω εγω, ετσι κατάφερε να του δώσω σημασία, στην συνέχεια βεβαια μου ειπε πως απλα ρώτησε νωριτερα καποιον για το όνομα μου, και ομολογώ γελασα πολυ και αν με κανεις να γελάσω εχεις παρει πολλούς πόντους. 
Το ιδανικό αρσενικό : Μελαχρινος με σγουρό μαλλί και σχιστά ματια. Χαρακτήρας; Δυναμικός ωστε να μην μπορω να τον κανω οτι θελω γιατι αν τον κανω οτι θελω θα τον βαρεθώ πολυ γρήγορα. Και όντας και η ίδια δυναμική θα πρεπει να ειναι περισσότερο απο μενα για να το καταφέρει αυτο.  
Έχεις 3 ευχές : Μπορεί να ακούγεται βαρετό αλλα η πρώτη μου ευχή ειναι σίγουρα η υγεία η δικια μου και φυσικά και της οικογένειας μου, η υγεία ειναι αυτη που επηρεάζει τα παντα. Δεύτερη ειναι ο έρωτας/αγαπη το επιθυμώ πολυ επειδη εχω να νιώσω αγαπη πολλά χρονια και μου έλειψε εκείνος ο εαυτός μου, ο ερωτευμένος. Τρίτη θα πω ταξίδια.. Θελω να παω παντου .. θελω να νέα Υόρκη, Αυστραλία, Μπόρα-Μπόρα, Αίγυπτο, Ισπανία. Παντου απλα. Όλες οι κουλτούρες που ειναι διαφορετικές απο την δίκη μας με ενθουσιάζουν.  
Αγαπημένη ταινια : Harry Potter ξεκάθαρα και ας ακουγεται παιδιστικο, με αυτές τις ταινίες και αυτα τα βιβλία μεγάλωσα.  
Στέκι : Στέκι μου ειναι το Cammeo στις Σέρρες γιατί ειναι το μονο σε αυτη την μικρή πόλη όπου μπορεις να πιεις καλο καφε και αργότερα να συνεχίσεις με ποτό, και να παρταρεις έως το ξημέρωμα. Ειναι παντα γεμάτο με κοσμο και έχουν καθε μερα και καποιο event να σε κρατάνε σε εγρήγορση.  
Αξεσουάρ : Nομίζω αν βγω χωρίς ρολόι θα τρελαθώ θα νιώθω συνέχεια πως κάτι λείπει ..
Αγαπημένο ταξίδι : Σίγουρα Γερμανία όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα εχω φίλους και συγγενείς. 
Καλή και κακή συνήθεια: Καλή πίνω πάρα πολύ νερό και ας μην θέλω απλά επειδή κανει καλο, κακή μιλάω μπροστά σε τρίτους γερμανικά στα αδέρφια μου για να μην μας καταλαβαίνουν. 
Facebook : Evais Papasimeonides  
Instagram : Papasimeonides