Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016

Αικατερίνη Ρένεση - Εκρηκτικό θηλυκό!

Όνομα : Αικατερίνη
Επίθετο: Ρένεση   
Ζώδιο : Υδροχόος 
Σπουδές : ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης 
Ενδιαφέροντα : Γυμναστική  
Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου είναι η ανεξαρτησία! Θέλω ν μαι επιτυχημένη στο χώρο της δουλειάς μου και αργότερα ν δημιουργήσω μια όμορφη οικογένεια 
Και τώρα : δουλεύω σε Γυμναστηριο στη Θεσσαλονίκη Sto the gym Ωραιόκαστρο όπου κ διαμένω ως personal trainer 
Στιγμή αδυναμίας : Όταν ερωτεύομαι νιώθω ευάλωτη 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Δεσμευμένη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει φλερτ στην εποχή μας αλλά όχι έξυπνο όπως παλιότερα 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το ωραιότερο φλερτ ήταν για την χαρακτηριστική μαύρη μικτή ελιά που έχω πάνω απ το μάγουλο μου Beaty spot 

Το ιδανικό αρσενικό : Ιδανικό αρσενικό ένας ειλικρινής και προστατευτικός άντρας σα μπαμπάς 
Έχεις 3 ευχές: Τρεις ευχές να ζήσεις, να αγαπάς, να σαι αληθινός 
Αγαπημένη ταινία : Ημερολόγιο  
Στέκι : Το broccoli bar στη Θεσσαλονίκη 
Αξεσουάρ : Πάντα φοράω ένα δαχτυλίδι που μου έκανε δώρο ο αγαπημένος μου δεν το αποχωρίζομαι πια 
Ταξίδι : Λονδίνο 
Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια προσέχω πολύ τη διατροφή μου. Κακή συνήθεια νευριάζω εύκολα 
Facebook name : Katerina Renesi 
Instagram: Renesik