Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016

Ειρήνη Τσάκωνα - Εκπληκτικό θηλυκό και ικανή μητέρα

Όνομα : Ειρήνη  
Επίθετο: Τσάκωνα.  
Ζώδιο : Ιχθύς 
Σπουδές : ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων Ψαχνά Ευβοίας 
Ενδιαφέροντα : Μου αρέσει να ασχολούμαι με την διακόσμηση εσωτερικών κ εξωτερικών χώρων και επίσης με την ανθοκομική και κηπουρική τέχνη. 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Θα ήθελα να ανοίξω το δικό μου κατάστημα που θα έχει να κάνει με τα παραπάνω. 
Και τώρα : Προς το παρόν είμαι αφοσιωμένη στα 2 μου παιδιά. Το ένα 7 ετών κ το άλλο 2 ετών. 
Στιγμή αδυναμίας : Κλαίω όταν βλέπω άπορα και ανήμπορο παιδιά 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...

Παντρεμένη. 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Στην εποχή μας το φλερτ είναι πιο έντονο από ποτέ. 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: ¨ενα βράδυ ήρθαν σπίτι μου 500 κόκκινα τριαντάφυλλα. Ε αυτόν τον παντρεύτηκα κιόλας ! τόσα χρήματα ξόδεψε! 
Το ιδανικό αρσενικό : Όχι απαραίτητα όμορφος, αλλά σκληρός! 

Έχεις 3 ευχές: Να κάνω 2 συγκεκριμένα ταξίδια που έχω ονειρευτεί, ο κόσμος να περνάει με περισσότερη αυτογνωσία και ειρήνη την ζωή του, και να έχουν υγεία τα παιδιά μου! 
Αγαπημένη ταινία : sleepless in Seatle. 
Στέκι : Πρωινό καφεδάκι στο cruiser στην μαρίνα Φλοίσβου. 
Αξεσουάρ : Δεν αποχωρίζομαι πότε συγκεκριμένο δαχτυλίδι γιατί είναι το γούρι μου 
Ταξίδι : Σαντορίνη γιατί είναι ωραίο να τα βλέπεις όλα από ψηλά 
Καλή και κακή συνήθεια : Καλή, η καθημερινή μου γυμναστική είναι τρόπος ζωής πια, κακή, οι πολλές ώρες στο Internet αλλά είναι επειδή ενημερώνομαι για την διακόσμηση 
Facebook name : irene tsakona 
Instagram: irenetsakona