Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2016

Εριέττα Παπαγιώτη - Ένα αξιολάτρευτο πλάσμα

Όνομα : Εριέττα 
Επίθετο: Παπαγιώτη  
Ζώδιο : Ζυγός  
Σπουδές : Απόφοιτη Λυκείου  
Ενδιαφέροντα :  
Στόχος – Φιλοδοξίες : Θέλω να περάσω στο Πάντειο κοινωνιολογία για μετέπειτα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό πάνω στην εγκληματολογία   
Και τώρα : Διάβασμα  
Στιγμή αδυναμίας : Όταν τον ακούω να τραγουδάει  
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Ελεύθερη  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Πολύ σπάνιο, αλλά υπάρχει  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Την ημέρα τον γενεθλίων μου ευχήθηκαν κάτω από το σπίτι μου σε έναν πολύ μεγάλης διάστασης τοίχο  
Το ιδανικό αρσενικό : Ψιλός, Καστανός, γυμνασμένος  
Έχεις 3 ευχές: Να πετύχω όλους τους στόχους που βάζω στην ζωή μου.  Να αποκτήσω ένα σπίτι στο LA.  Να έχω σε όλη την ζωή μου κοντά τα άτομα που αγαπώ  
Αγαπημένη ταινία : If I stay  
Στέκι : Στο σπίτι της κολλητής μου  
Αξεσουάρ : Τα piercing μου  
Ταξίδι : Λος Άντζελες  
Καλή και κακή συνήθεια : Να τα έχω όλα στην εντέλεια, νευριάζω πάρα πολύ εύκολα  
Facebook name : Εριέττα Παπαγιώτη 
Instagram: eriettapap__