Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2016

Έλενα Δημητρίου - Μια σέξι μαμά από την Κύπρο

Όνομα : Έλενα 
Επίθετο: Δημητρίου    
Ζώδιο : Καρκίνος  
Σπουδές : Δεν έχω σπουδάσει, αν θα σπούδαζα θα ήταν αεροσυνοδός.
Ενδιαφέροντα :Γυμνάζομαι καθημερινά.  
Στόχος – Φιλοδοξίες :Στόχος μου να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος μέρα με τη μέρα προς τον συνάνθρωπο μου και να μαθαίνω καινούργια πράγματα .  
Και τώρα : Άνεργη 
Στιγμή αδυναμίας : Στιγμή αδυναμίας τα παιδιά μου 2 αγόρια 15-14 ετών. 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Παντρεμένη, έχω μια υπέροχη οικογένεια νιώθω πολύ τυχερή μπορώ να πω! 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Βεβαίως υπάρχει φλερτ 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Ένας κύριος βγαίνοντας από το ασανσέρ εγώ απέξω που μόλις με αντίκρισε αυθόρμητα μου λέει έχεις πολυ παράξενη ομορφιά. 
Το ιδανικό αρσενικό : Δεν έχει πρόσωπο, είναι αυτό που γεμίζει ο ένας τον άλλο σε ένα ζευγάρι ανεξάρτητα από τη φάτσα και τον σωματοτυπο, θρησκεία και εθνικότητα  
Έχεις 3 ευχές:  1.ευχομαι να παραμείνω υγιής σωματικά και ψυχικά 2.με κάποιο τρόπο να βρούμε το φάρμακο για τον καρκίνο επιτέλους. Και 3.να υπάρχει περισσότερη ανθρωπιά γύρο μας   σε σχέση με την κοινωνία . 
Αγαπημένη ταινία : Dirdy dancing . 
Στέκι :  Όπουδήποτε με αγαπημένες φίλες. 
Αξεσουάρ : Η τσάντα μου φυσικά 
Ταξίδι : Ελλάδα αφού όποτε έχω ευκαιρία καταλήγω σε κάποιο ελληνικό νησί. 
Καλή και κακή συνήθεια : Καθημερινή γυμναστική.  Κακή: όταν αγαπάω, αγαπάω πολύ. 
Facebook name : Helena demetriou 
Instagram: helena.dimitriou