Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016

Ιωάννα Γίτση - Σοκαριστικά όμορφη

Όνομα :  Ιωάννα  
Επίθετο: Γίτση 
Ζώδιο : Λέων 
Σπουδές : ΤΕΦΑΑ Κομοτηνή 
Ενδιαφέροντα :Βόλλευ, γυμναστήριο, φωτογραφία  
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να καταφέρω να ανοίξω το δικό μου γυμναστήριο ή χώρο άθλησης 
Και τώρα : Να εδραιωθώ στο χώρο του αθλητισμού. 
Στιγμή αδυναμίας : Η οικογένεια μου 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Ελεύθερη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Το φλερτ πλέον έχει δώσει τη θέση του στο "κακό" πέσιμο. 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Μου έχουν τονίσει την προσωπικότητα μου. 
Το ιδανικό αρσενικό : Δυναμικός, ειλικρινής, έμπειστος 
Έχεις 3 ευχές: Υγεία, Αγάπη και Δουλειά:Γυμνάστρια (personal trainer σε δικό μου χώρο) και προπονήτρια βόλλευ στις ακαδημίες Ολυμπιάδα. 
Αγαπημένη ταινία :Lusy 
Στέκι : Μπρίκι, Jax, 98, Lopster 
Αξεσουάρ : Το γούρι μου 
Ταξίδι : Αμερική 
Καλή και κακή συνήθεια :  Καλη: Είμαι φιλόδοξη Κακό:Είμαι εγωίστρια 
Facebook name : Ιωάννα Γίτση  
Instagram: ioanna gitsi