Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2017

Άντρια Δημητρίου : Ατίθαση σέξι Κύπρια με περγαμηνές

Όνομα : Άντρια  
Επίθετο: Δημητρίου  
Ζώδιο : Αιγόκερος 
Σπουδές : Executive secretarial studies
Ενδιαφέροντα : Χορός μόντελινκ και γυμναστική  
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να ασχοληθώ πιο πολύ στο χώρο της τηλεόρασης με μια δική μου εκπομπή γιατί όχι.
Στιγμή αδυναμίας : Όταν πληγώνομαι κλαίω πολύ  
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
 Ελεύθερη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φυσικά και υπάρχει  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: το καλύτερο που μου έχουν κάνει οταν ένας αγνωτος σταμάτησε στη μέση του δρόμου με μια ανθοδέσμη και μια κάρτα με το τηλέφωνο του και μου την έδωσε  
Το ιδανικό αρσενικό : Το ιδανικό αρσενικό για την Αντρια είναι ο άντρας να είναι γοητευτικός έξυπνος ψηλός μελαχρινός με πράσινα μάτια.  

Έχεις 3 ευχές: Να σταματήσουν οι πόλεμοι,  οικονομική ανάπτυξη , και αλληλεγγύη . 
Αγαπημένη ταινία : 17 σφαίρες για έναν άγγελο (αληθινή ιστορία).
Στέκι : Λατρεύει να τρώει sushi στο wagamama να πίνει τον καφέ της στο Mikel cafe και να διασκεδάζει στην ταβέρνα MOUSES όπου έχει ζωντανή ελληνική λαϊκή μουσική στην Λάρνακα  
Αξεσουάρ : Ένα κοκκινάδι, το άρωμα μου και σκουλαρίκια. 
Ταξίδι : αγαπημενος μου προορισμός ελληνικά νησιά 
Καλή και κακή συνήθεια : Καλη συνηθεια κανω τα πάντα με ακρίβεια και τάξη κακη θέλω όλα να γίνονται οπως θέλω εγώ 
Facebook name : Andria Dimitriou 
Twitter :AndriaD  
Instagram:Andria  Dimitriou