Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017

Έφη Πατούνα - Θανατηφόρες καμπύλες, εκρηκτική προσωπικότητα

Όνομα : Έφη  
Επίθετο: Πατούνα    
Ζώδιο : Τοξότης    
Σπουδές :  ΙΕΚ μακιγιάζ και ονυχοπλαστικής
Ενδιαφέροντα : Της αρέσει χορός γυμναστική και  σινεμά 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Ως στόχο θέτω μακροπρόθεσμα να αποκτήσω την δική μου οικογένεια και την επαγγελματική καταξίωση. όσον αφορά τα επαγγελματικά όνειρο μου είναι να  ανοίξω μια δική μ επιχείρηση διασκέδασης στο μέλλον  
Και τώρα : Δουλεύω και σε ένα κλαμπ το Angels home που αλλού στην Λάρισα. 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Ελεύθερη και ο άντρας θα πρέπει να είναι αρκετά δυναμικός ώστε να με κρατήσει δίπλα του για να έχω μάτια μόνο γι' αυτόν, δύσκολα θα δεσμευτώ εάν το κάνω όμως μπορεί να μείνω και μια ζωή μ αυτόν τον άνθρωπο 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ:  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Γνώρισα ένα τύπο στην Αθήνα στον δρόμο έφευγα για την πόλη στην οποία ζω του είπα μόνο το όνομα μου και την άλλη μέρα ήταν εδώ ώστε να με βρει να με γνωρίσει.  
Το ιδανικό αρσενικό : Γοητευτικός, δυναμικός με χιούμορ, διεκδικητικός και πάντα δίπλα μου σε όλες μου τις στιγμές.   
Έχεις 3 ευχές:  Να κάνω περήφανη την οικογένεια μου διότι η οικογένεια μου είναι η προτεραιότητα μου, να έχω υγεία ώστε να μπορώ πάντοτε να στέκομαι στα πόδια μου και να έχω πάντοτε δίπλα μου τα αγαπημένα μου πρόσωπα που έχω ξεχωρίσει  
Αγαπημένη ταινία : Blow με τον john depp. Μου θυμίζει κάποια στιγμιότυπα της ζωής μου
Στέκι : Κλαμπ ώστε να χορεύω και να γνωρίζω κόσμο 
Αξεσουάρ : Τατουάζ. μου αρέσουν τα μόνιμα πράγματα που σημαίνουν κάτι για την ζωή μου  
Ταξίδι : Αμερική, εκεί ο κόσμος είναι ανοιχτόμυαλος και ταιριάζει στην προσωπικότητα μου  
Καλή και κακή συνήθεια : Λατρεύω το τζόκινγκ, με κάνει να ξεφεύγω απ τα προβλήματα μου κακή, δουλεύω πολύ σε σημείο που δεν έχω χρόνο για τους αγαπημένους μου ανθρώπους και είμαι πολύ εγωίστρια εάν πληγωθώ διαγράφω κατευθείαν ανθρώπους απ την ζωή μου 
Facebook name :  efi patouna