Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2017

Ευγενία Γιαγιόγλου- Κινητό εγκεφαλικό

Όνομα : Ευγενία  
Επίθετο: Γιαγιόγλου  
Ζώδιο : Λέων 
Σπουδές : ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης τμήμα νοσηλευτικής Διδυμότειχου 
Ενδιαφέροντα : Γυμναστήριο, μόδα καθώς και τα ταξίδια      
Στόχος – Φιλοδοξίες : Ως στόχο έχει να  τελειοποιήσει όλες τις σπουδές και να βρει μια εργασία επάνω σε αυτό που σπουδάζει  που θα μπορεί να την καλύπτει οικονομικά 
Και τώρα : Εργάζεται προσωρινά και απολαμβάνει την φοιτητική της ζωή  
Στιγμή αδυναμίας : Όταν δεν τηρώ την διατροφή μου    
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :
Δεσμευμένη   
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Πάντα θα υπάρχει το φλερτ, αλλά ο καθένας με τον δικό του τρόπο !   
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Όσο για το καλύτερο φλερτ νομίζω Ότι δεν έχει σημασία τόσο η ατάκα που θα πει κάποιος αλλά ο τρόπος που θα με πλησιάσει...    
Το ιδανικό αρσενικό : Το ιδανικό αρσενικό δεν υπάρχει ... ούτε επίσης και το ιδανικό θηλυκό αντίστροφα 

Έχεις 3 ευχές: Να είναι καλά οι δικοί μου άνθρωποι, να γυρίσω όλο το κόσμο, καιιιι αγάπη αγαπήστε παιδιά γιατί χανόμαστε!    
Αγαπημένη ταινία : Αγαπημένες ταινίες έχω πολλές είναι η αλήθεια δεν ξέρω ποια να διαλέξω    
Στέκι : Το στέκι μου είναι ξεκάθαρα διαφορά site με ρούχα Παπούτσια κλπ    
Αξεσουάρ : Νομίζω δεν θα πήγαινα πουθενά χωρίς το κινητό μου  
Ταξίδι : Πάω παντού αρκεί να έχω καλή παρέα  
Καλή και κακή συνήθεια : Καλή δεν καπνίζω. Κακή ποτέ μα ποτέ δεν θα είμαι συνεπείς στα ραντεβού μου 
Facebook name : Ευγεν βαμος    
Instagram: eygenvam