Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2017

Μιχαέλα Κόκουβα - Πανέμορφη έχει μπροστά της λαμπρό μέλλον

Όνομα : Μιχαέλα  
Επίθετο : Κόκουβα  
Ζώδιο : Ταύρος  
Σπουδές : Μαθήτρια Δευτέρας λυκείου 
Ενδιαφέροντα : Μόντελινγκ , χορός  
Στόχος - Φιλοδοξίες : Ο μεγαλύτερος στόχος μου είναι να εξελιχθώ στον χώρο του μόντελιγκ (εσωτερικό, περισσότερο στο εξωτερικό) άλλη μια μου φιλοδοξία μου είναι να περάσω στην σχολή μάρκετινγκ και επικοινωνίας στην Αθήνα. 
Και τωρα : Διάβασμα για να πετύχω τα τα μελλοντικά μου σχέδια συγχρόνως διάφορες κινήσεις μου στον χώρο τον αγαπημένο μου του μόντελινγκ  
Ελεύθερη - Δεσμευμένη :...
Ερωτευμένη θα έλεγα  
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ : Φλερτ μια όμορφη λέξη ! Το φλερτ είναι σαγηνευτικό και παράλληλα πολύ παιχνιδιάρικο . Έχει χαθεί στις μέρες μας .  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει : Είναι να έρθει κάτω απο το σπίτι μου με την θελήσει να κατέβω ενώ εγω να κοιμάμαι και να το μαθαίνω την επόμενη μέρα  
Το ιδανικό αρσενικό : Να με κανει να νιώθω πριγκίπισσα  
Αγαπημένη ταινία : Γαλάζια λίμνη  
Αξεσουάρ : Γυαλιά ηλίου  
Καλή και κακή συνήθεια : Να μην καθυστερώ πότε στα ραντεβού μου ενώ κακή συνήθεια να ειμαι πολυ αυθόρμητη  
Facebook name : Μιχαέλα Κόκουβα  
Instagram : _mixaela__