Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Βίκυ Βρέττα : Όμορφη, δυναμική γυναίκα

Όνομα : Βίκυ   
Επίθετο: Βρέττα  
Ζώδιο : Δίδυμος 
Σπουδές : Γενικό Λύκειο κ.Τούμπας Θεσσαλονίκης
Ενδιαφέροντα : Διαβάζω ότι με κάνει να ξεχνιέμαι όπως μυθιστορήματα  
Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου να μεγαλώσω τα παιδιά μου σωστά Φιλοδοξία να απογειωθώ επαγγελματικά
Και τώρα : Ιδιοκτήτρια ινστιτούτου αισθητικής - Woo me nails -  Β. Κωνσταντίνου 29 Επανομή & Κομνηνών 23 (Λουλουδάδικα Ερμού γωνία) Θεσσαλονίκη 
Στιγμή αδυναμίας : Στιγμή αδυναμίας μόνο τα μικρά μου  
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :....
 Διαζευγμένη-ελεύθερη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Ασφαλώς και υπάρχει φλερτ αρκεί να είσαι θηλυκό μέσα έξω 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ Τελευταία ήταν η ατάκα "θα σε διεκδικώ ως να βγούμε από ΤΑ μνημόνια" 
Το ιδανικό αρσενικό : Είναι έξυπνο δραστήριο και με χιούμορ
Έχεις 3 ευχές: Υγεία,  αγάπη και επαγγελματική ευημερία
Αγαπημένη ταινία : Νονός 
Στέκι : Στέκια δεν έχω βαριέμαι εύκολα 
Αξεσουάρ : αγαπημένο ο σταυρός στο λαιμό μου 
Ταξίδι : Κρήτη αγαπημένη 
Καλή και κακή συνήθεια : Σχεδόν πάντα χαμογελάω Κακή πολύ τσιγάρο και καφέ 
Facebook name : Vicky vretta 
Instagram: Vicky vretta