Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017

Τατιάνα Ελευθεριάδου - Επικύνδυνο θηλυκό

Όνομα :Τατιάνα
Επίθετο :Ελευθεριάδου
Ζώδιο :Αιγόκερως
Σπουδές :Αισθητικός-make up artist
Ενδιαφέροντα :Της αρέσουν τα ταξίδια και η ποιοτική διασκέδαση. Παρακολουθεί συχνά θεατρικές παραστάσεις,είναι λάτρης του καλού κρασιού και δεν μπορεί να αρνηθεί στο σούσι.
Στόχος-Φιλοδοξίες :Να εξελίσσεται μέρα με τη μέρα σαν άνθρωπος και προσωπικότητα σε γενικό επίπεδο και μελλοντικά να εργαστεί για επιχείρηση που θα έχει δημιουργήσει η ίδια. Πράγμα που...
δεν αργεί να γίνει αλλά δεν θέλει να αποκαλύψει ακόμα τα σχέδια της.
Στιγμή αδυναμίας: Δεν έχει νοιώσει κάποια έντονη στιγμή αδυναμίας καθώς αντιμετωπίζει τις καταστάσεις πριν αυτές εξελιχθούν σε κάτι δυσάρεστο
Ελεύθερη-Δεσμευμένη: Ελεύθερη

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Πιστεύει πως υπάρχει απλά έχουν χαθεί κάποια στερεότυπα και παρατηρεί τις γυναίκες να φλερτάρουν και να κυνηγούν κυρίως,πράγμα που δεν τη βρίσκει σύμφωνη. Υποστηρίζει πως είναι παραδοσιακή σε κάποια θέματα και προτιμά να κάνει την πρώτη κίνηση ο άντρας.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει?:
Γυρνώντας στο ξενοδοχείο σε διακοπές στο Παρίσι είχα όρεξη για ένα ποτάκι στο μπαρ του λόμπι,πλησιάζει ένας τύπος και μου λέει σε είδα το πρωί που έφευγες και περίμενα την ώρα που θα γυρίσεις πίσω για να σου πω μια καλησπέρα και να πιούμε ένα ποτό. Το θεώρησα πολύ γλυκό να με περιμένει τόσες ώρες για να με γνωρίσει 

Το ιδανικό αρσενικό: Να είναι λίγο πιο άντρας απο μένα το κυριότερο,να έχει τρόπους να είναι δραστήριος ευγενικός και δημιουργικός.
Έχεις τρεις ευχές: Να είμαι καλά εγώ και όλα μου τα αγαπημένα πρόσωπα,Να καταφέρω να πραγματοποιήσω όλα μου τα σχέδια και φυσικά υγεία και ευημερία σε όλο τον πλανήτη.
Αγαπημένη ταινία: Original Sin με την Angelina Jolie
Στέκι: Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο μου αρέσει να αλλάζω παραστάσεις
Αξεσουάρ: Οι γόβες μου

Ταξίδι :Αν και έχω κάνει αρκετά θα ήθελα να ανακαλύψω την Ασία και κυρίως το Τόκιο 
Καλή συνήθεια :Δεν πίνω δεν καπνίζω και κοιμάμαι νωρίς ( Μη γελάτε πλάκα κάνω ) 
Κακή συνήθεια :Κάποιες φορές δεν συγκρατώ τα νέυρα μου και γίνομαι απότομη.
Facebook :name Tatiana Eleftheriadou
Instagram :tatianaeleftheriadou