Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

Λέλα (Κασσιανή) Σελλά : Το κουκλί που θα σε σερβίρει στις καλύτερες πίστες

Όνομα: Λέλα (Κασσιανή)
Επίθετο: Σελλά
Ζώδιο: ΖΥΓΟΣ (το καλύτερο 😜)
Σπουδές: Β. μικροβιολόγου
Ενδιαφέροντα: Να γυμνάζομαι, shopping, κομμωτήριο νύχια κτλ
Στόχος-φιλοδοξίες: στόχος για κάθε γυναίκα μια επιτυχημένη οικογένεια-φιλοδοξίες: ένας παραμυθένιος γάμος ❤
Και τώρα: ασχολούμαι με αυτό που το κάνω πολλά χρόνια και το αγαπώ την δουλειά μου πρόσφατα συνεργάστηκα σε...
γνωστή επιχείρηση fever και σε λίγο καιρό στο θέα
Στιγμή αδυναμίας: δεν κρατάω κακία συγχωρώ εύκολα
Δέσμευση: Δεσμευμένη

Υπάρχει φλερτ: Ναι υπάρχει, σπάνια αλλά υπάρχει πλέον έχουν γίνει πιο εύκολα τα πράγματα ίσως επειδή η άνθρωποι έχουν γίνει πολύ εύκολοι. Το φλερτ είναι αχ πεταλούδες μ΄αγαπά δεν μ' αγαπά ωραίο πράγμα
Το καλύτερο φλερτ: είναι από άντρα που δεν γνώριζε πολλά για μένα πχ. (μόνο το όνομα όμως ήταν ο άντρας που μου είπε στης 4 το πρωί κατέβα θέλω να σε δω ❤
Το ιδανικό αρσενικό: Μμμ αυτός που θα σε δεχτεί όπως ακριβώς είσαι με τα ελαττώματα σου με την τρέλα σου να σε σέβεται 
Έχεις 3 ευχές: 1-εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο
2-αγαπη και στοργή σε όλα τα παιδάκια
3-μακάρι μια μέρα να βρουν φάρμακο για τον καρκίνο
Αγαπημένη ταινία: Τιτανικός (ακούγετε παλιό αλλά κάθε φορά το βλέπω και κάθε φορά γεμίζω συναισθήματα )
Στέκι : Παω όπου υπάρχει καλή αύρα και καλή παρέα
Αξεσουάρ: Η αμέτρητες συλλογές από τσάντες
Ταξίδι: Μου αρέσει να ταξιδεύω συχνά όσο μπορώ λόγο δουλειάς (ετοιμάζω New York σύντομα)
Καλή/κακή συνήθεια : Κρατάω τον λόγο μου (αν και κάποιες φορές δεν αξίζει σε μερικούς ) θα είμαι δίπλα στους ανθρώπους μου 100% όταν όντος υπάρχει σοβαρός λόγος (υγεία κτλ) κακή χάνομαι ανά διαστήματα
Fb name :Lela lelaki