Κυριακή, 12 Μαρτίου 2017

Ντάρια Μανζούρα - Εκρηκτικό θηλυκό

Όνομα :  Ντάρια
Επίθετο: Μανζούρα        
Ζώδιο : Ιχθύες
Σπουδές : Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
Ενδιαφέροντα : Χορός, ψώνια και ιππασία
Στόχος – Φιλοδοξίες : Μια επιτυχημένη καριέρα 
Και τώρα : Ζει στην Κύπρο 
Στιγμή αδυναμίας : Ξοδεύει πολλά χρήματα για ρούχα και παπούτσια που της αρέσουν
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Ελεύθερη
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φυσικά
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Έξυπνο και πολύ μυστηριώδης
Το ιδανικό αρσενικό : Να είναι σίγουρος γι αυτό που κάνει και να είναι ανεξάρτητος σε όλα τα επίπεδα.
Έχεις 3 ευχές: Επιτυχία στην καριέρα, να μην υπάρχει φτώχεια και να επιτύχει τους στόχους της  
Στέκι : Μέρη δίπλα στην θάλασσα και διάφορα εστιατόρια.
Αξεσουάρ :Ρολόι 
Ταξίδι : ο επόμενος προορισμός μου θα είναι Dubai,  Bali και  Singapore.
Καλή και κακή συνήθεια :  Φροντίζω τους ανθρώπους που αγαπώ, (μπορούν πάντα να υπολογίζουν στην βοήθεια μου), ευγενική και φιλική.
Κακή συνήθεια. Είμαι ασταθής, χάνομαι πολύ γρήγορα από κάτι που δεν μου αρέσει και είμαι ιδιότροπη
Facebook name :  Daria Manzoura
Instagram:  daria_m22