Πέμπτη, 9 Μαρτίου 2017

Ελεάννα Λίμα Γκουσέτη - Πανέμορφη και ατσαλένια

Όνομα : Ελεάννα
Επίθετο: Λίμα-Γκουσέτη              
Ζώδιο : Καρκίνος
Σπουδές : ΤΕΦΑΑ, τελειόφοιτος μεταπτυχιακού
Ενδιαφέροντα : τρέξιμο, διάβασμα, ταινίες
Στόχος – Φιλοδοξίες : Nα γίνομαι καλύτερη στη δουλειά μου και να επιμορφώνομαι συνεχώς.
Και τώρα : ετοιμάζω τους νέους μου στόχους για το 2017 πάνω στον επαγγελματικό τομέα.
Στιγμή αδυναμίας :  Έχω τελειώσει την προπόνησή μου και εντελώς τυχαία περνάω έξω από το...
αγαπημένο μου ζαχαροπλαστείο.
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : δεσμευμένη
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει ακόμα κι αν τα μέσα είναι λίγο διαφορετικά.
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: δεν θα πω πολλά, αυτός που το έκανε όμως είναι μαζί μου εδώ και τρία χρόνια!

Το ιδανικό αρσενικό : με χιούμορ, κοινωνικό και δυναμικό
Έχεις 3 ευχές: Να κάνω πάντα αυτό που αγαπώ, να πραγματοποιηθεί κάθε στόχος μου, να μην μπει τίποτα εμπόδιο στα δύο παραπάνω.
Αγαπημένη ταινία : dirty dancing
Στέκι : Θα με δείτε συχνά στο φιστίκι στη γλυφάδα να πίνω τον καφέ μου και να τρώω την αγαπημένη μου μπάρα δημητριακών.
Αξεσουάρ : Δεν πάω πουθενά χωρίς το κινητό μου.
Ταξίδι : στη Νέα Υόρκη σύντομα
Καλή συνήθεια : Γυμνάζομαι καθημερινά και δεν πρόκειται να το σταματήσω ποτέ εξάλλου είναι μέρος της δουλειάς μου.
Κακή συνήθεια : Εεε, πού και πού υποκύπτω σε κάποιο γλυκάκι!
Facebook name : Eleanna Lima
Instagram: eleannalima