Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Βαλεντίνη Ροδακοπούλου - Θηλυκό υψηλών προδιαγραφών η make up artist από την Θεσσαλονίκη

Όνομα : Βαλεντίνη

Επίθετο: Ροδακοπούλου

Ζώδιο : Αιγόκερως

Σπουδές : Αισθητική -μακιγιάζ ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ

Ενδιαφέροντα : Μακιγιάζ, γυμναστήριο.

ΣτόχοςΦιλοδοξίες : Να γίνω μια επιτυχημένη make up artist

Και τώρα : Σπουδάζω και μένω στην Θεσσαλονίκη

Στιγμή αδυναμίας : Δεν έχω νιώσει ακόμη κάποια στίγμα αδυναμίας

ΕλεύθερηΔεσμευμένη :....
Είναι περίπλοκο

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Θεωρώ πως στην εποχή μας το φλερτ έχει πεθάνει διότι όλοι μιλάνε πίσω από έναν υπολογιστή

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ που μου έχουν κάνει είναι να με κεράσουν ποτό από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη μέσω facebook.

Το ιδανικό αρσενικό : Ειλικρινής, φιλότιμος και ευγενικός με τα κοντινά μου άτομα
Έχεις 3 ευχές: Υγεια και τύχη στα άτομα που αγαπώ και κυρίως στην οικογένεια μου. Να γίνω προσωπική make up artist της kim kardashian  και να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο

Αγαπημένη ταινία : if i stay

Στέκι : jadore ,trap basement και butler

Αξεσουάρ : Τα γυαλιά μου

Ταξίδι : Θα ήθελα να ταξιδέψω στην Αμερική

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή είμαι ειλικρινής και φιλότιμη

Κακή δεν είμαι συνεπής μερικές φορές στα ραντεβού μου

Facebook name : Βαλεντίνη Ροδακοπούλου

Instagram: rodakopoulou_