Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Γιώτα Μαυροπούλου - Με ταλέντο στην υποκριτική

Όνομα : Γιώτα
Επίθετο: Μαυροπούλου              
Ζώδιο : Λέων
Σπουδές : Υποκριτικής 

Ενδιαφέροντα : Πολεμικές τέχνες, τένις ιππασία
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να γίνει μια πετυχημένη ηθοποιός
Και τώρα : Κάνει υπομονή και σχέδια γι το μέλλον

Στιγμή αδυναμίας : Δεν έχει στιγμές αδυναμίας
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Ελεύθερη

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει παντού και κάθε μέρα
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Όταν μου είπε: Μοιάζεις πολύ με τη τρίτη μου κοπέλα και του απαντάω . Γιατί πόσες σχέσεις είχες και μου λέει δύο και μου προσφέρει ένα λουλούδι.

Το ιδανικό αρσενικό : Γιώργος Μαυρίδης (ψηλός μελαχρινός όμορφος έξυπνος)
Έχεις 3 ευχές: 13Υγεία!!!!! Επιτυχία και Λεφτά....

Αγαπημένη ταινία : 50 αποχρώσεις του γκρι
Στέκι : Electra palace
Αξεσουάρ : Ρολόι
Ταξίδι : Ρωσία

Καλή και κακή συνήθεια : Να φροντίζω τους γύρους μου κακή να μιλάω υπερβολικά παρά πολύ και να διακόπτω τους άλλους

Facebook name : Giota G Mavropoulou - Γιώτα Μαυροπούλου
Instagram: panagiota.mavropoulou