Παρασκευή, 28 Απριλίου 2017

Χριστίνα Ράντου - Η Μις OLA OPA

Όνομα : Χριστίνα
Επίθετο: Ράντου             
Ζώδιο : Λέων
Σπουδές : Κλασική Φιλολογία Ιωαννίνων
Ενδιαφέροντα : Γυμναστήριο, Χορός Δραστηριοποιούμαι στον χώρο των events και συγκεκριμένα διοργανώνω το "OLA OPA@GREEK NIGHTS" parties με μεγάλη επιτυχία σε Αθήνα κι επαρχία!
Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου είναι να...
ταξιδέψω με το "OLA OPA@GREEK NIGHTS#parties σε όλο τον κόσμο όπου υπάρχουν Έλληνες, μεταφέροντας τους την ελληνική μουσική και το αστείρευτο κέφι που χαρακτηρίζει αυτά τα πάρτι!
Και τώρα : Κάθε Σάββατο στο πάρτι της στο NINE CLUB στην Κηφισίας
Στιγμή αδυναμίας : Όταν βλέπω γλυκά μπροστά μου!
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Δεσμευμένη

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει αλλά γίνονται όλα πίσω από μια οθόνη.
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δυστυχώς οι άντρες έχουν έλλειψη φαντασίας!
Το ιδανικό αρσενικό : Ο άντρας αυτός που θα με κάνει να νιώσω ότι είμαι η μοναδική γυναίκα στον κόσμο, προσφέροντας μου ασφάλεια και ψυχική ηρεμία.
Έχεις 3 ευχές: Εύχομαι η Ελλάδα να ξεφύγει σύντομα από τις πολιτικές των μνημονίων και ο ελληνικός λαός να ξαναγίνει κυρίαρχος και υπερήφανος, όπως ήταν πριν πολλά πολλά χρόνια
Αγαπημένη ταινία : 300
Στέκι : BARON cafe στη Γλυφάδα, Tsi tsi και ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΙΚΟ για φαγητό, NINE CLUB στην Κηφισίας και Point 105 Bistrot στην Καλλιθέα!
Αξεσουάρ : Το κινητό μου
Ταξίδι : Κρήτη
Καλή και κακή συνήθεια : Οργανωτική, μεθοδική, επικοινωνιακή και ιδιαίτερα ευγενική με συνεργάτες  και φίλους. Κακή - Εμπιστεύομαι εύκολα ανθρώπους που πολλές φορές μ’ έχουν απογοητεύσει

Facebook name : Xristina Rantou