Σάββατο, 29 Απριλίου 2017

Δήμητρα – Ηλιάνα Παππά - Η personal trainer με προδιαγραφές μοντέλου

Όνομα: Δήμητρα – Ηλιάνα 
Επίθετο: Παππά
Ζώδιο: Παρθένος
Σπουδές: Επαγγελματικό μακιγιάζ και special effects
Ενδιαφέροντα: Χορός-γυμναστική-φωτογραφία
Στόχος -φιλοδοξίες: Να σπουδάσω πάνω στο τομέα του fitness κ στόχος μου να μπορέσω να ασχοληθώ μ’ αυτό επαγγελματικά
Και τώρα: Ασχολούμαι με τη γυμναστική σαν χόμπι  και εργάζομαι στο χώρο της...
γυναικείας ένδυσης
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη
Στην εποχή μας το φλερτ υπάρχει απλά έχει χαθεί η μάγια του. Θ
εωρείται κάτι "κοινό" πλέον
Το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Μου έχουν κάνει ήταν όταν με προσέγγισαν με πολύ όμορφο τρόπο στο γυμναστήριο και έπειτα βρήκα ένα σημείωμα στη τσάντα μου που μου ζητούσε ραντεβού
Το ιδανικό αρσενικό: Για μένα είναι ο άντρας που ξέρει τι θέλει από μια γυναίκα και που κάνει πράξεις όσα λέει.
Στιγμή αδυναμίας: όταν βλέπω ανθρώπους που έχουν ανάγκη τα βασικά
Έχεις τις ευχες: 1η Να υπήρχαν αληθινές σχέσεις ανάμεσα στους ανθρώπους.  2η Να υπάρχει υγεία σε όλο τον κόσμο γιατί είναι το σημαντικότερο και 3η να μην είχε έρθει η Ελλάδα ποτέ σε αυτή την κατάσταση
Αγαπημένη ταινία: 8miles
Στέκι: Opus inner pleasure Γλυφάδα
Αξεσουάρ: δε πάω πουθενά χωρίς το κινητό μου
Ταξιδι: Θα μου άρεσε να ταξιδέψω σε όλα τα νησιά της Ελλάδας και να δω κάθε γωνιά της
Καλή συνήθεια: Όταν βάζω στόχους δε τα παρατάω ποτέ σα Σπαρτιάτισσα που είμαι
Κακή συνήθεια: Δε συγχωρώ ποτέ

Facebook name: Liana Papa (Dimitra-iliana)