Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017

Ανίσα Πόλο - Εκπληκτικό πλάσμα με όλο το μέλλον μπροστά της

Όνομα: Ανίσα
Επίθετο: Πόλο
Ζώδιο: Λέων
Σπουδές: Είμαι στην τελευταία τάξη του Λυκείου Πτυχίο ξένων γλωσσών: Αγγλικά
Ενδιαφέροντα: Μου αρέσει το διάβασμα ο χορός και το shopping
Στόχος: Στόχος μου είναι να περάσω στην σχολή των παιδαγωγικών
Και τώρα: Τώρα θα πρέπει να αφοσιωθώ στο διάβασμα μου για να μπορέσω να εκπληρώσω το όνειρο μου
Στιγμή αδυναμίας: Όταν βλέπω τους άλλους να πονάνε και να μην μπορώ να βοηθήσω
Ελεύθερη-Δεσμευμένη:...
Ελεύθερη
Υπάρχει ακόμα φλερτ στην εποχή μας: Αν και πολλοί διατείνονται πως το φλερτ έχει πεθάνει κάποιοι τολμηροί και τολμηρές επιχειρούν ακόμη και σήμερα!

Το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ που μου έχουν κάνει σε club με κοιτούσε ασταμάτητα μέχρι που ήρθε και μου μίλησε και μου πέταξε μια ατάκα λέγοντας μου << Με κάνεις να λιώνω σαν γρανίτα το καλοκαιράκι!>>
Το ιδανικό αρσενικό: Το ιδανικό αρσενικό για μένα είναι αυτό που σε κάνει να νοιώθεις μοναδική πλάι του, αυτός που ξέρει πως να συμπεριφέρεται και τέλος οι εμφανίσιμοι και οι γεροδεμένοι
Τρεις ευχές: 1) Να έχω υγεία εγώ και τα πρόσωπα που αγαπώ 2) Να περάσω στην σχολή που θέλω 3) Να κάνω όσα πιο πολλά ταξίδια
Αγαπημένη ταινία: Bethany Hamilton-Shark Attach (είναι μια αληθινή ιστορία που έχει γυριστεί σε ταινία)
Στέκι : Jackson hall premium cafe bar
Αξεσουάρ: Λατρεύω τα χρυσά ρολόγια και τα σκουλαρίκια
Ταξίδια: Ιταλία, Σουηδία, New York
Καλή και κακή συνήθεια: καλή: είμαι μανιακή με την καθαριότητα κακή: είμαι ζηλιάρα και νευριάζω με το παραμικρό
acebook: Ανίσα Πόλο

Instagram: anisa.polo